سرپرست اداره ساماندهی منطقه2گفت: مرکز عرضه موقت دام و ذبح شرعی روز عید قربان و روز عرفه در منطقه 2 بر پا می شود.

بر پایی مرکزموقت عرضه دام روز عرفهمحمد مهدی خانی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: باهمکاری سازمان میادین میوه و تره بار تهران و شهرداری منطقه 2 مرکز عرضه موقت دامو ذبح شرعی در ضلع جنوب غربی میدان کتاب، نبش خیابان طاهر خانی در منطقه 2 بر پا می شود.ژوی در ادامه گفت: افرادی که در مرکز عرضه موقت دام اقدام به عرضه دام می کنند تحت نظر دامپزشکی و سازمان میوه و تره بار اقام به عرضه دام می کنند و دامپزشکان در این مرکز بر سلامت دامها و ذبح آنها نظارت دارند.

مهدی خانی تصریح کرد: اگر دامها غیر بهداشتی باشد وارد شبکه عرضه دام به شهروندان نمی‌شوند و دامهای عرضه شده در این مرکز برای نداشتن بیماری تحت معاینه قرار می گیرند و ذبح کاملا شرعی تحت نظارت انجام می شود.

وی افزود: زمان فعالیت مرکز عرضه موقت دام و ذبح شرعی از روز عرفه شروع می شود وتا بعدازظهر عید قربان ادامه دارد و شهروندان می توانند با قیمت مناسب هم دامها را خریداری و هم قربانی می کنند.

مهدی خانی گفت: مزیت این مرکز با دیگر مراکز ارائه دام در نظارت کحافی بر فروش دام و عرضه نکردن دام به صورت غیر مجازو آلوده است.
وی اظهار کرد: در کنار مرکز عرضه موقت دام و ذبح شرعی یک نمایشگاه فرهنگی برای ارئه برنامه های فرهنگی به شهروندان نیز بر پا می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار