مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از پرداخت 55 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت و اقشار آسب پذیر جامعه در 5 ماهه ابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمد اکبری گفت :این تسهیلات در قالب طرح های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی و طرح های تبدیلی، تکمیلی و توسعه ای به تعداد 436 نفر از متقاضیان اهداء شد.  

وی بابیان اینکه طرح های ایجاد شده در رشته های مختلف شغلی از جمله کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنعتی و معدنی و خدمات بود، تصریح کرد: اعتبار تسهیلات اهدایی از محل صندوق امداد، قرض الحسنه بانکی و صندوق توسعه ملی تامین شد. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد افزود: در طی این مدت تعداد 234 نفر از مددجویان تحت حمایت آموزش های لازم در رشته های مختلف شغلی را فرا گرفتند.

وی تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را 28 هزار و 918 خانوار در قالب 55 هزار و 871 نفر عنوان کرد و بیان داشت: در طی 5 ماهه اول سالجاری تعداد 16 هزار و 935 خانوار نیازمند غیر تحت پوشش به تعداد 40 هزار و 814 نفر نیز بصورت موردی از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند شده اند.


اتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.