مراسم بزرگداشت آیت الله مدنی با حضور برخی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛اولین شب مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد شهید محراب آیت الله مدنی  با حضور برخی اساتید حوزه علمیه قم ،آیت الله محمدی  نماینده ولی فقیه  و امام جمعه همدان ، آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان  و اقشار مختلف دارالمومنین در مسجد مهدیه همدان برگزار شد.
 
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا برادران، کارشناس مسائل فرهنگی و  از اساتید حوزه علمیه قم گفت: این مجلس گرامیداشت مجاهد خستگی ناپذیر و یار شفیق امام (ره) حضرت ایت الله مدنی است،از همین جا برای عالم وارسته طلب غفران الهی و از همه عزیزانی که یاد شهید را زنده کردند قدردانی می نمایم.
 
وی افزود: امروز دغدغه همه بخصوص والدین این است که فرزندان آن ها ارزش های دینی را حفظ و با معارف  دینی تعامل و آموزه های دینی و ارزش های ناب اسلامی را به فرزندان بیاموزند.
 
 وی با تاکید براینکه شهید آیت الله مدنی در منطقه خود امر به معروف و نهی از منکر را احیا کرد، ابراز داشت: او در دلهای مردم نفوذ کرد، و امام باقر(ع) در فرمایش دیگری می فرماید: تمام عبادات در مقابل جهاد فی سبیل الله مانند قطره هستند و جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره است.

کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد:شهید آیت الله مدنی برای انتقال محبت اهل بیت (ع) به نسل جوان جانش را اهدا کرد و این بالاترین مصداق امر به معروف است، آشنا کردن نسل جوان با معارف دینی معروف است.
 
گفتنی است دومین مراسم گرامیداشت شهید محراب آیت الله مدنی پنج شنبه 19 شهریور بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین برادران در مسجد مهدیه همدان برگزار  خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.