سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: به نظر این اولین بازی ایران در این تورنمنت بود که خوب کار کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اسلوبودان کواچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در دیدار با ونزوئلا در نشست خبری حاضر شد و گفت:به تیمم بابت عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم.امروز ما بسیار خوب کار کردیم و امیدوارم که این عملکرد خوب را در ادامه مسابقات هم از تیم ملی ایران شاهد باشیم.

وی ادامه داد: تیم من در این دیدار در سرویس و دریافت عملکرد قابل قبولی داشت و در آبشار زدن هم 65 درصد به امتیاز رسیدیم. آماری که در دیداری با این سطح بسیارخوب است.

کواچ خاطرنشان کرد: در ادامه پس از یک روز استراحت به مصاف تیم ملی لهستان خواهیم رفت. در تلاش خواهیم بود در آن دیدار هم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره تعویض‌های خود عنوان کرد: سعی کردم که در این دیدار به اکثر بازیکنانم میدان بدهم. اتفاقی که نتوانستیم در دو دیدار نخست آن را امتحان کنیم.

وی ادامه داد: تیم ایران در مسابقات قهرمانی جهان توانست آرژانتین را 3 بر صفر شکست دهد. اما در این مسابقات شرایط متفاوت است. با این حال همه تیم ها شانس برنده شدن در مسابقات جام جهانی را دارند. با این حال تیم ما باید همیشه در اوج و بهترین باشد.

کواچ افزود: این اولین بازی ایران در این تورنمنت بود که خوب کار کردیم. از زمان آغاز بازی انرژی مثبت با تیم من همراه بود.این موضوع شرایط را برای هر تیمی که مقابل ما به میدان می‌‌رفت، دشوار می کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار