دیدار های هفته 5 لیگ دسته یک فردا در شهرهای یزد، اراک، ، خرم آباد، همدان ، بابل ، اردبیل، رشت، کرمان و آبادان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار های هفته 5 لیگ دسته یک فردا در شهرهای یزد، اراک، ، خرم آباد، همدان ، بابل ، اردبیل، رشت، کرمان و آبادان برگزار خواهد شد. در این راستا دو تیم هم‌نام و هم‌خانواده خوزستانی این رقابت‌ها، فردا در حالی به مصاف حریفان خود خواهند رفت که نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دیدار خود هستند.

نفت آبادان-ماشین سازی تبریز

در آبادان صنعت نفت از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی رو در روی ماشین‌سازی تبریزی قرار خواهد گرفت که پس از سال‌ها به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازگشتند.. آبادانی‌ها حال که از کورس مدعیان جدا افتاده‌اند به شدت در این تفکر به سر می‌برند که با به دست آوردن هر سه امتیاز این دیدار فاصله خود را با صدر جدول کمتر کنند. نفتی‌های آبادان که در هفته گذشته با یک تساوی میدان پارسه را ترک کردند، در این مسابقه در مقابل دیدگان هواداران خود به میدان می‌روند و مطمئنا تماشاگر آبادانی نیز از این دیدار برد خواهد خواست. زردپوشان صنعت نفت گرچه در دیدارهای گذشته به راحتی راه دروازه حریفان را می‌یافتند اما حفظ قدرت هجومی این تیم و عدم واگذاری میانه میدان به تیم حریف نیز در این دیدار می‌تواند برگ برنده‌ای برای آبادانی‌ها باشد. حریف تبریزی صنعت نفت که وضعیت بهتری در جدول رده بندی نسبت به آبادانی‌ها دارد، قطعا برای متوقف کردن نفت آبادان پای به میدان خواهد گذاشت.

پاس-نفت مسجد سلیمان

اما دیگر دیدار هفته پنجم که یک پای آن نماینده خوزستان است، در همدان برگزار می‌شود، در این مصاف نفت مسجدسلیمان که تاکنون در چهار هفته ابتدایی لیگ موفق به گلزنی نشده در این امید به سر می‌برد که شاید در همدان بختش باز شود. نفتی‌های دیار نفتون که تاکنون با وجود اینکه تیم خوبی نشان داده‌ به هیچ عنوان موفق نبوده‌اند، با کسب سه تساوی و یک شکست در قعر جدول رده بندی مسابقات به سر می‌برند، این وضعیت می‌تواند یک تلنگر باشد برای اینکه بازیکنان این تیم به خود آیند و از فضای ایجاد شده در این تیم دوری کنند و نفت مسجدسلیمان نیز به آرامش لازم برسد.

سه بازی لغو می شود؟

دیدارسه تیم پاس ، آلومینیوم و ایرانجوان بوشهر کما کان برگزار نمی شود و این در حالی است که مسولان این سه باشگاه در صددند تا با پرداخت بدهی تیم محرومیتشان را مثل نساجی مازندران لغو کنند تا به الان که خبری از برگزاری بازی این سه تیم نشده است و نتیجه به سود حریفان تیم های بدهکار رقم می خورد.باید دید کمیته انضباطی تخفیفی برای این تیم ها قایل می شود.

آلومینیوم اراک-مس رفسنجان

مس رفسنجان هفته گذشته یک امتیاز در خانه حریف بدست آورد و 4 امتیازه شد و در این هفته باید به مصاف آلومینیومی برود که امتیاز مشابهی از هفته چهارم بدست آورده و به نوعی این دیدار تقابل تساوی ها است.این بازی در زمین اراکی ها برگزار می شود .تیم مس برای این بازی تمرینات سختی را در هفته گذشته پشت سر گذاشته ات تا سه امتیاز را بدست آورد.

فولاد یزد-گل گهرسیرجان

تیم فوتبال فولاد در حالی به مصاف گل گهر می رود که هفته گذشته به حریف خود خیبر خرم آباد را شکست داده و جایگاه یازدهم ایستاده است.از طرفی این تیم هم در بازی سخت مقابل مس رفسنجان با نتیجه سه بر سه متوقف شد و در جایگاه نهم قرار گرفت. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز احتیاج دارند.

خونه به خونه-پارسه

هر دو تیم در جدول جایگاه مناسبی ندارند و به سه امتیاز این دیدار احتیاج دارند تا خودشان را به بالای جدول برسانند البته فرشاد پیوس می تواند با میزبانی که تیمش دارد از سد شاگردان میثاقیان عبور کند.البته در ابتدای فصل با حضور بازیکن اسبق پرسپولیس در پارسه اکثر بر این باور بودند که پیوس این تیم را متحول می کند.

داماش گیلان-گیتی پسند

داماش گیلان و گیتی پسند هفته گذشته هر دو حریفانشان را با نتیجه مشابه شکست دادند.در این دیدار داماشی ها میزبان هستند و جایگاه بهتری در جدول نسبت به تیم گیتی پسند دارد. تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم این رقابت ها ، در رشت به مصاف تیم شهرداری اردبیل رفته بود که توانست با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست دهد و هم اکنون از چهار مسابقه خود ، شش امتیاز کسب کرده و در مکان هفتم جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد

شهرداری اردبیل-فجرسپاسی

تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف تیم شهرداری اردبیل می‌رود.فجر سپاسی که در 4 بازی گذشته خود با کسب 2 پیروزی و 2 تساوی 8 امتیاز کسب کرده است و نیز به دنبال کسب یک پیروزی شیرین در برابر نماینده اردبیل است.با توجه به اینکه تیم شهرداری اردبیل نیز جزء مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود ‌و از امتیاز میزبانی نیز برخوردار است بنابراین انتظار می‌رود این دو تیم مدعی بازی سخت و جذابی را به نمایش بگذارند.نماینده فارس اگر بتواند با شکست تیم شهرداری اردبیل روند کسب امتیاز خود را ادامه‌دار کند علاوه بر کسب 11 امتیاز در 5 بازی، با قدم‌های محکم در ابتدای فصل جایگاه خود را در بین مدعیان صعود به لیگ برتر حفظ می‌کند.

فولاد یزد- گل گهر سیرجان

سیداحمد موسوی- رحیم حاجیلو- محمدرضا فتحی- انور دورانی

ناظر داوری: رضا دهقان

خونه به خونه بابل- پارسه تهران

هادی حاج عباسی- عسگر محمدی- قاسم بهاری- سجاد لطافتی

ناظر داوری: حسین استاد آقایی

خیبر خرم آباد- آلومینیوم هرمزگان

وحید كاظمی- غلام تیموری- حسینعلی عابدی- محمد كمانی

ناظر داوری: حبیب ا... شیرازی

آلومینیوم اراک- مس رفسنجان

جواد شرفی- امیر داودزاده- رحیم حاجی پور- علی صباحی

ناظر داوری: علی اكبر جهانی

داماش گیلان- گیتی پسند اصفهان

حسام عرب- محمدجواد مداح- محمد شاكر- علی اصغر مومنی

ناظر داوری: محمدحسین اسدی

شهرداری اردبیل- فجر شهید سپاسی شیراز

حسن اكرمی- ایوب غلامزاده- حسین سلیمانی- مهدی شجاعی

ناظر داوری: حسین عرب براقی

پاس همدان- نفت مسجد سلیمان

حسین ترابیان- حمید سبحانی- امیر مبشر- حامد بیك زند

ناظر داوری: ایرج ساعدی

مس کرمان- ایرانجوان بوشهر

جمشید محمدی- قهرمان نجفی- احسان تیموری- آرش خرمیان

ناظر داوری: رحیم مهرپیشه

صنعت نفت آبادان- ماشین سازی تبریز

جواد رحیم زاده- جلیل شعرانی- فرهاد مروجی- علی ابراهیمی

ناظر داوری: علیرضا رجبلو


3گل:

مرتضی آقاخان (پیکان تهران) • ایمان رییسی نسب (ماشین سازی ) • فرزاد محمدی (ماشین سازی )

:2گل

مهرداد آوخ ( آلومینیوم هرمزگان) • مرتضی رنجبر (پارسه تهران) • علیرضا قاسمی (شهرداری اردبیل) • ابراهیم صالحی (فجر شیراز) • احسان پیرهادی (مس رفسنجان) • حمید کاظمی (نساجی مازندران) • حسین بغلانی (نفت آبادان )

1گل:

اکبر صغیری- هادی دهقانی ( آلومینیوم هرمزگان) • علیرضا عظیمی - منصور تنهایی - هادی خیری ( خونه به خونه بابل) • رضا اعتمادی - رضا سلیمانی - میر هادی میر جوان (آلومینیوم اراک) • محمد شمسی -اویس كردجهان (ایرانجوان بوشهر) • سجاد عاشوری - سعید مرادی - محمدرضا ایپک چی (پارسه تهران) • روح الله سلطانی- نیما پرتوی (پاس همدان) • سیاوش یزدانی - صادق بارانی - محمدمهدی نظری - میلاد سلیمان فلاح (پیکان تهران)

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار