عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی است که با هیچ گونه توافقی سست نخواهد شد.

"محمدحسن آصفری" عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به آسودگی خیال صهیونیست‌ها از دغدغه ایران با پایان مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی با هدف جنگ‌افروزی در منطقه است که تنها به فلسطین خلاصه نمی‌شود.

نماینده اراک و کمیجان تأکید کرد: رژیم صهیونیستی استراتژی نیل تا فرات را در ذهن خود می‌پروراند و اگر کشورهای مسلمان منطقه در مقابل زیاده‌خواهی این رژیم نایستند، مطمئنا فتنه آن گریبان‌شان را خواهد گرفت.

آصفری بیان داشت: مبارزه با رژیم صهیونیستی اصل جدایی‌ناپذیر انقلاب اسلامی است که با هیچگونه توافق، رابطه و یا مذاکره با کشورهای دیگر سست نخواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه رژیم صهیونیستی را به عنوان یک دولت و حکومت به رسمیت نمی‌شناسد اگرچه ارتباط با یهودی‌ها از این موضوع جدا است.

وی با تاکید براینکه رژیم صهیونیستی جریانی برانداز برای کشورهای مسلمان منطقه است، تصریح کرد: هر کشور و جریانی که در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد، جمهوری اسلامی ایران از آن حمایت می‌کند.

نماینده اراک و کمیجان خاطرنشان کرد: ملت ایران عقب‌نشینی در مبارزه با رژیم صهیونیستی را از هیچ جریانی نمی‌پذیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار