رییس کلینیک جواد الائمه کرمان گفت:این مرکز بزرگترین بخش همودیالیز وتنها مرکز ازمایشگاه تخصصی ژنتیک در جنوب شرق کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، بااشاره به اینکه این مرکز بیشترین آمار همودیالیز جنوب شرق کشور را دارد افزود: ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰نفر درماه در این مرکز تحت درمان قرار میگیرند.

دکتر پورابراهیمی یادآور شد : تمام داروهای شیمی درمانی به این مرکز منتقل می شود و تمام مراکز درمانی و بیماران برای دریافت داروهای شیمی درمانی باید به این مرکز مراجعه کنند وتخفیف و مددکاری همزمان با دریافت دارو به بیماران ارائه می شود.

وی  با اشاره به اینکه در ماه بیش از ۴۰۰ بیمار سرطانی به این بخش مراجعه می کنند گفت:شیمی درمانی با همه ی بیمه ها در این مرکز رایگان است.

رییس کلینیک جوادالائمه  گفت : در بخش کلینیک سرپایی این مرکز هم فوق تخصص نفرولوژی ، فوق تخصص خون ، جراح کلیه و مجاری ادرار ، روانشناس بالینی و فیزیوتراپ با تعرفه های دولتی درحال ارائه ی خدمت اند.

احسان مسئول آزمایشگاه این کلینیک نیز خاطرنشان کرد : تست های پیوند و آنالیز کروموزمی برای افرادی که سقط جنین مکرر دارند وبیماران سرطانی ازخدماتی است که در جنوب شرق کشور تنها در این مرکز ارائه می شود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کلینیک ، ژنتیک ، سرطان ، رایگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام آیا این مرکز آزمایش دی ان ای هم میگیرد ممنون میشم پاسخ بدید