مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان از انتخاب اعضای کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه این شوردر دوره جدید فعالیت آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین حسن پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: با آغاز سال سوم از فعالیت دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر کاشان در یکصد و بیست و چهارمین جلسه کميسيون اقتصادي ، برنامه و بودجه شورا که شامگاه عصر شنبه و با حضور اعضا برگزار شد کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه این شورا نیز با برگزاری انتخابات داخلی اعضای خود در دوره جدید را معرفی کرد شناخت.

وی با اشاره به ابقای پورعسگری به عنوان رییس کمیسیون اقتصادی افزود: شمس نیز به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

به گفته وی، در اجراي ماده سوم از فصل دوم آيين نامه داخلي شوراي اسلامي شهر كاشان به اتفاق آرا علیرضا پورعسگری و مجید شمس به ترتیب به عنوان رئیس و نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کاشان برای سال سوم فعالیت انتخاب شدند.

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، انتخاب و معرفی سید علی ثابت به عنوان منشی این کمیسیون را یادآورشد و گفت:آقایان حاجی قدیری ، مهندس ناظم رضوی پورعسگری، شمس، دکتر ثابت، رسول زاده و هاشمی طاهری اعضای کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر کاشان را تشکیلمی دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شورای ، شهر ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.