مهدی‌زاده جور کاراته مردان را کشید

تنها مرد طلایی کاراته ایران در رقابت‌های آسیایی مدال خود را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، امیر مهدی‌زاده تنها مرد طلایی تیم کاراته ایران در 13 دوره رقابت‌های آسیایی در کشور ژاپن، شهر یوکوهما با غلبه بر حریفان خود موفق شد مدال طلا را به دست آورد و افتخار دیگری برای کشورمان به ارمغان آورد.

مهدی‌زاده، در مسابقات منجر به قهرمانی ابتدا حریف چین را 11-3 و سپس کره شمالی را هشت بر صفر شکست داد و در مبارزه سوم نیز حریف عربستانی را پنج بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی یک بر صفر مبارز ژاپنی را پشت سرگذاشت تا در پایان با پیروزی بر حریف چین تایپه‌ای با نتیجه هشت بر صفر بتواند قهرمان 13 دوره مسابقات کاراته آسیایی شود.

مهدی‌زاده گفت: خیلی خوشحالم که به خوش رنگ‌ترین مدال این رشته به لطف خدا و مردم در وزن 60 کیلوگرم رسیدم و پرچم کشور خود را به اهتزاز درآوردم.

وی ادامه داد: سطح مسابقات بسیار حرفه‌ای شده و همه کشورها به جز ما تمرینات و اردوهای خوبی برگزار کردند و می‌توان گفت این دلیل نتیجه گرفتن بعضی از کشورهای دیگر نیز بود و همچنین ژاپنی‌ها با شرایط خوب و منظم کاملاً موفق به نتیجه‌گیری در برابر حریفان خود بودند و گه گاهی از داوری سود هم نیز بردند.

مهدی‌زاده درباره وضعیت فعلی خود گفت: در حال حاضر فقط یاسین پیشرو قم به عنوان اسپانسر به من کمک می‌کند تا بتوانم در مسابقات آینده شرکت کنم و همچنین رنکینگ خودم را نیز ارتفاع بدهم.

وی در پایان گفت: این برعهده فدراسیون کاراته است که از من و دیگر ملی‌پوشان حمایت کند ولی متأسفانه خودم با مسئولان یاسین پیشرو که چند وقتی است، حامی تمام مدال‌آوران و قهرمانان کشور در بعضی از رشته‌های ورزشی شده، توافق کردم و سعی به پیشرفت بهتر در مسابقات آینده را دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار