مجموعه تلویزیونی دست به نقد با ساخت فضایی شاد و مفرح تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

مرتضی رستمی بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش خود در مجموعه «دست به نقد» گفت: مجموعه تلویزیونی «دست به نقد» با فضای آیتمی طنز و انتقادی که دارد بستری شاد و مفرح را برای بینندگان به تصویر می‌کشد تصویربرداری این مجموعه یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی با توجه به پایان رسیدن تصویربرداری مجموعه «دست به نقد» ادامه داد: با توجه به مهلت یک ماهه که تا پایان تصویربرداری در «دست به نقد» داریم، آیتم‌های جدیدی مانند «خندوانه»، «نانوایی»، «ثانیه‌ها» و ...  را شروع کرده‌ایم.

سوت پایانی «دست به نقد» تا یک ماه دیگر به صدا درمی‌آید

رستمی بازیگر مجموعه «شکرآباد» در خصوص ایفای نقش خود در «دست به نقد» عنوان کرد: با توجه به اینکه کارمند دولت بودم همیشه در نقش‌های کارشناس، مدیر و مسئول حاضر شدم و در بین آیتم‌هایی که بصورت ثابت قرار داشتم بخش برنامه «ورزش و مردم» بود که بجای ابراهیم شفیع بازی کرده بودم.

وی افزود: ابراهیم شفیع‌ فردی بسیار محترم و زیرک است که توانسته با علم و دانشی که دارد در سال‌های متوالی برنامه «ورزش و مردم» را به خوبی حفظ و اجرا کند و این شبیه سازی برنامه فقط بهانه‌ای برای معرفی برنامه ورزشی بود.

رستمی بیان کرد: من به عنوان بازیگر تئاتر شناخته شده‌ام و در گذشته در نمایش‌های طنز روی حوضی به صورت تخصصی حضور داشتم و تدریس کرده‌ام و باید بگویم که نمایشنامه‌های ایرانی باید با فرهنگ ایرانی و مخاطب خاص ایرانی ارتباط برقرار کند و تماشاگران طنز خود را پرورش دهد.

وی افزود: فضای آیتیمیک به مراتب سخت‌تر از مجموعه‌ها و ساختارهای دیگر است و در 3 یا 5 دقیقه باید شخصیت و دیالوگ را معرفی کنید و در پایان نتیجه ثابتی را بگیریم.

سوت پایانی «دست به نقد» تا یک ماه دیگر به صدا درمی‌آید

رستمی ادامه داد: قسمت‌هایی که ما در این مجموعه کار می‌کنیم بیشتر به صورت یک تله تئاتر درآمده است که هر کدام از قسمت‌ها یک دکوپاژ مشخص، آغاز و پایان خاص به خود دارد و همچنین نویسندگی به عنوان مهمترین و سخت‌ترین مولفه‌ای معرفی می‌شود که در آیتم‌ها و جز اصلی‌ترین بدنه‌ قصه‌ها را تشکیل می‌دهد.

بازیگر مجموعه «خنده‌بازار» در خصوص همکاری و رفاقت خود با شهاب عباسی تصریح کرد: با رفاقت چندین ساله‌ای که من با عباسی دارم تا به امروز سر پروژه‌ها و بسیاری از کارها حضور داشتم و در بخش‌های زیادی به عباسی هم‌سنگ و هم‌فکر هستیم.

وی پیرامون رویکرد و شعار شبکه نسیم بیان کرد: به حتم نیاز و پیشنهادی از سوی شبکه نسیم و مدیران بوده است و توقع مخاطب را در جامعه دیده‌اند و پرداخته شده است ما در گذشته فضای آیتمی را به شکل کم رنگی داشتیم که خدا رو شکر «دست به نقد» توانسته به شکل خوب و صحیحی جای خود را در میان مردم باز کند.

سوت پایانی «دست به نقد» تا یک ماه دیگر به صدا درمی‌آید

رستمی در پایان عنوان کرد: ما و تمام بچه‌های «دست به نقد» خانواده‌ای هستیم که از همبازی بودن با یکدیگر بسیار لذت می‌بریم و جزئی از افتخاراتمان محسوب می‌کنیم با توجه به بودجه پایینی که برای کار در نظر گرفته شده تمام بچه‌ها و عوامل با عشق و انرژی کار می‌کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار