دبیر ستاد مدیریت بحران روانسر گفت: رعد و برق عصر روز سه شنبه یک چوپان را در این شهرستان زخمی و 20 راس گوسفند را نیز تلف کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان شریف محمدی روز چهارشنبه افزود: در جریان این حادثه یک جوان 22 ساله در منطقه رییسان ارتفاعات چالابه روستای خراجیان در بخش مرکزی شهرستان روانسر در حال چرای احشام بر اثر رعد و برق زخمی شد.

وی گفت: این فرد توسط مردم به مراکز درمانی انتقال یافت و اکنون در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود بستری و تحت مداوا قرار گرفته است.

دبیر ستاد مدیریت بحران روانسر اظهار داشت: براساس نظر کارشناسان خسارت ناشی از این حادثه طبیعی بیش از 220 میلیون ریال برآورد شده است.

رییس اداره هواشناسی روانسر نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: آب و هوای روانسر تا پایان هفته جاری متأثر از موج کم دامنه و ناپایداری است که از روز یکشنبه جو منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است.

صابر محمدی افزود: این موج هر روز به ویژه در ساعات بعد از ظهر سبب افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در برخی نقاط شهرستان خواهد شد.

وی میزان کل بارش شهریور امسال را 3.7 میلیمتر اعلام کرد و یادآور شد: طی پنج سال گذشته در شهریور ماه هیچ گونه بارشی در روانسر به ثبت نرسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، رعد و برق ، روانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار