بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است، کی روش مربی بزرگی است و با داشتن وی روی نیمکت تیم ملی به طور قطع به جام جهانی خواهیم رفت.

اسماعیل حلالی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پس از دیدار با گوام و کسب3 امتیاز شیرین مقابل این تیم با روحیه خوبی به مصاف هند رفتیم و توانستیم با یک برنامه ریزی درست، از سر این تیم هم بگذریم و صدرنشینی گروه شویم. 
 
بازیکن پیشین پرسپولیس ادامه داد: کار سختی را در این مرحله نخواهیم داشت با اقتدار به دور بعد صعود خواهیم کرد، اما کار اصلی ما در مرحله نهایی این مسابقات است و مطمئن باشید با اقتدار به جام جهانی صعود خواهیم کرد. 
 
وی درباره جوانگرایی در تیم ملی گفت: کی روش کار موثری را در این 4 سال برای کشورمان انجام داده است و مهمترین آنها جوانگرایی در تیم ملی است که پس از میانگین سنی بالا در جان جهانی 2014 این تصمیم گرفته شد تا میانگین سنی تیم ملی پایین بیاید و به پختگی لازم در جام جهانی برسند. 
 
بازیکن پیشین تیم ملی اظهار کرد: با آوردن کی روش فوتبال ایران متحول شده است و توانسته به افتخارات زیادی دست پیدا کند،‌ اما کشورمان نتوانست از تجربیات این مربی استفاده کنند و این مربی را تخلیه اطلاعاتی کنند تا فوتبال کشورمان به سطح نخست جهان نزدیک شود و بتوانیم برای حضور در مرحله دوم جام جهانی با حریفان به رقابت بپردازیم. 
 
حلالی در پایان گفت: امیدوارم فوتبال کشورمان روزهای خوبی را سپری کند و با اقتدار به جام جهانی که بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان است راه پیدا کند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار