کشتی که در آن سوریان دیسکالیفه شد + فیلم

حادثه بزرگ روز دوم رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان حذف حمید سوریان برنده ٧ طلای جهان بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سوریان که با آمادگی و برای طلای هشتم پای به رقابتها گذاشته بود ، با آرای عجیب داوران در کشتی مقابل روشن بایراموف آذربایجانی شانس طلا را از دست داد .











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۴
حرف اقایون که می گویند بدون انتخابی کشتی گرفته درست،اما سوریان نگو،دلاور بگو، شیربچه ایران بگو،ایران مثل سوریان تا حالا به خودش ندیده و دیگه هم نمی بینه ،چرا ما ادما کوچک را بزرگ و بزرگها را کوچک می کنیم،شجاعت و دلاوری و جنگندگی ازش میباره،چشم دیدنش رو ندارید.برادر مگه شوخیه،گرفتن این مدالها کار هرکسی نیست.دوستت داریم قهرمان.ولی خداییش حق کشتی گرفتن در لاس وگاس با نفر اول انتخابی در مشهد بود.
Australia
مصطفى
۱۵:۳۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
يه سرى آدم كه نه عرضه ى اينو دارن كه بيان برن طلا بگيرن اونم تو فرنگى نه اصلا از كشتى چيزى ميدونن ميان نظر هم ميدن،كشتى فرنگى به عمر خودش نديده كسى ٧طلاى جهان و المپيك بگيره حميد سوريان يه نابغه س ،گاهى اشتباه هم پيش مياد ولى ناديده گرفتن زحمات كسى كه افتخارات زيادى كسب كرده خيلى بيرحمى.فقط يه ايرانيه كه اينطورى از اسطوره هاى كشورش حمايت ميكنه،انسانم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
حمید سوریان عزیز هست وقدر زحمتهاشو میدونیم ولی مسولین محترم کشتی اسم نبرن جام جهانی انتخابی بگیرن هر کس قدرتر و اماده تره بره.نه حق جوانهای عزیز را ضایع کنید نه ابروی کشتی ایران را ببرید.سوریان دیگه تموم شد تو فهرمانی جهان و المپیک باید انگیزه و امادگی 100 باشه 99 فایده نداره چون مقابل ی 100 میبازی...
Iran (Islamic Republic of)
سلدوز
۱۸:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
این دیسکالیفه کی میگن یعنی چی؟مثل موجودات فضایی گزارش ننویسید تو رو خدا اینجا سسرزمین پارس زبانانه
Iran (Islamic Republic of)
انسان
۱۶:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
لطفاهركسي كه راه بازشدن اين فيلم هارابلده به ماهم يادبده ممنون ميشم.
Iran (Islamic Republic of)
سلدوز
۱۸:۰۱ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
با یه مرورگر دیگه امتحان کنه
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۲۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
بدون شرکت در مسابقات انتخابی رفتن نتیجه اش اینه. بایستی فردی که در مسابقات انتخابی برنده شده بود میرفت. چه کسی به این چراها جواب خواهد داد. گناه ما این است که نباید سوالی را با چرا بپرسیم.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
مثل وحشی ها کشتی گرفتن نتیجه اش همینه فکر کرده اونجام ایرانه که با هوچیگری امتیاز بگیره و بره تیم ملی نه دیگه از این خبرها نیست.