کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس از پشت سر گذاشتن رکورد بابی چارلتون به عنوان «تحقق یک رویا» نام برد و تاکید کرد به هیچ‌وجه فکر نمی‌کرده در این سن بتواند رکورددار گل ملی شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال انگلیس در انتخابی جام ملت‌های اروپا 2016 موفق شد با دو گل، سوئیس را از پیش‌رو بردارد تا به صدرنشینی خود ادامه دهد و با اقتدار صعودش را به فرانسه جشن بگیرد.

این دیدار برای یک بازیکن، جذابیت خاصی داشت و آن وین رونی بود چرا که توانست با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، تعداد گل‌هایش را با تیم ملی انگلیس به عدد 50 برساند و با پشت سر گذاشتن بابی چارلتون، به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس در بازی‌های ملی انتخاب شود.

رونی بعد از بازی گفت: احساسی وصف ناشدنی دارم. رویایم به واقعیت تبدیل شده است و بسیار خوشحالم. افتخار بزرگی را به دست آوردم. الان خیلی احساسی شد‌ه‌ام. واقعا غرق در شادی هستم و احساس غرور می‌کنم.

رونی ادامه داد: بعضی کارها شادی وصف ناشدنی به انسان می‌دهند و این، یکی از آنهاست. درست است که این موفقیت بزرگ را به دست آوردم اما کارم هنوز تمام نشده است. می‌خواهم در آینده بهترین بازی‌ها را برای تیم ملی به نمایش بگذارم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنم. هنگام زدن ضربه پنالتی کمی آشفته بودم زیرا در آستانه رقم زدن یک رکورد تاریخی بودم. خوشحالم که پنالتی را گل کردم و رویایم برآورده شد. آنچه اتفاق افتاد، یکی از بهترین لحظات زندگیم بود. اینکه بهترین گلزن کشورت باشی و هنوز 30 سال سن داشته باشی، فوق العاده است. حتی در رویاها هم انتظار نداشتم که در چنین سنی به عنوان بهترین گلزن انتخاب شوم. می‌خواهم از همه کسانی که به من کمک کردند، تشکر کنم. به ویژه روی هاجسون، سرمربی تیم که آزادی بیشتری به من در میدان می‌دهد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
برچسب ها: وین رونی ، رکورد ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.