سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: بخش مهم کار را در تیم انجام داده‌ایم و 4 مینی سیکل داشته‌ایم که آنها را انجام داده‌ایم و هدفمان بالا بردن توان فردی و آمادگی بدنی تیم و بازیکنانی که بیشتر ذخیره هستند بود.

وی ادامه داد: باید بگویم راضی‌ام از انرژی که بازیکنان می‌گذارند و خوب کار می‌کنند. اسم هر کسی را بخواهم بیاورم شاید اسم کسی را یادم برود و ظلم به او شود. هدف ما در جام حذفی هم مثل هدف‌مان در لیگ است یعنی قهرمانی.

برانکو گفت: نمی‌خواهیم خودمان را فریب بدهیم و می‌دانیم بازی سختی با پیکان داریم و بدون توجه به اینکه آنها یک رده پایین‌تر از لیگ برتر هستند و اکنون در صدر گروه‌شان هستند. امیدوارم همه ملی‌پوشان ما سالم برگردند. به بازی بسیار عالی تیم ملی تبریک می‌گویم که استارت خوبی زدند. گوام و عمان هم مساوی کرده است و هر برد برای تیم ملی و فوتبال‌مان خیلی مهم است و با برد اعتماد به نفس پیدا می‌کنیم و روند رو به رشدی خواهیم داشت.

برانکو در مورد شایعه حضور روی نیمکت تیم ملی کرواسی و احتمال جدایی اش از پرسپولیس گفت: تیم ملی کرواسی سرمربی خودش را دارد و به این ترتیب همه حدس و گمان‌ها کنار می‌رود و آنها باید بنشینند و آنالیز نتایج خود را بررسی کنند و من نمی‌دانم این اطلاعات از کجا آمده است؟!

وی افزود: سه چهار بار تا سرمربیگری کرواسی رفته ام قبل از بلیچ هم قرار بود من سرمربی تیم ملی شوم اما اولویت برایم مربیگری باشگاهی بود نه تیم ملی و اکنون هم سرمربی باشگاه هستم و بقیه مسایل فقط حدس و گمان است.

برانکو در مورد اینکه اگر پیشنهاد رسمی بدهند،چه پاسخی خواهد داد، گفت: من بازی با نروژ را نگاه نکرده‌‌ام و نمی‌توانم صحبتی در این مورد بکنم و دیروز هم ایران نبودم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سفرش حرف و حدیث ایجاد کرده گفت: برای مسایل شخصی به امارات رفتم و بلیت را هم 10 روز قبل گرفته بودم و برای یک روز استراحت به امارات رفتم و شاید این سفر با برخی مسایل همزمان شده باشد اما به هر حال پیشنهاد‌هایی هست. پیشنهاد اسلوونی و لهستان را رد کرده‌ام و هر پیشنهادی برای من بیاید غیر منتظره نیست.

برانکو گفت: مصطفی دنیزلی دوست بزرگ من است اما او فقط در ایران و ترکیه کار کرده و من دوبار در جام جهانی بوده‌ام و در جام جهانی مقام سومی دارم و در بازی‌های اروپایی بین 8 تیم بودم. با ایران در آسیا سوم شدم. در بازی های آسیایی پوسان اول شدیم. در غرب آسیا که قهرمان شدیم. در کرواسی و چین هم قهرمان شده‌ام و حالا کدام یکی از این مربیان کارنامه من را دارد. آری هان با چین دوم شد که با گاوبندی و کلاهی که سرم ما گذاشتند این مقام را به دست آوردند. البته دمش گرم اما هیچ مربی با رزومه من نبوده است و نصف قرارداد مربیانی که در پرسپولیس بوده‌ام اینجا کار کرده‌ام و طبیعی است که به عنوان یک مربی گران هستم و نمی‌دانم مشکل کجاست و این کار غیر حرفه‌ای است و از نظر حقوقی هم مجازات دارد و اینکه بدون اطلاع تو حقوقت را اعلام کند.

وی در مورد اینکه فصل گذشته نیز مبلغ قراردادها منتشر شده بود، گفت: کدام مرجع به آنها اجازه داده که چنین کاری بکنند؟ به خاطر باشگاه‌ها آنها سرکار هستند و باشگاه‌ها قائم به آنها نیستند و آنها قائم به باشگاه‌ها هستند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار