مهاجم تیم ملی پس از گل زنی در این دیدار یک بار دیگر شادی گل معروفش را به نمایش درآورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه اول تیم‌های ملی ایران و هند از هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. نیمه اول این دیدار با حاشیه های زیر همراه بود:

* قبل از آغاز بازی دو تیم حلقه اتحاد تشکیل دادند و برای موفقیت در این مسابقه هم قسم شدند.

* زمین چمن این دیدار کیفیت مطلوبی ندارد ضمن اینکه چمن آن در نقاطی به شدت کوتاه بود.

* پرچم عراق نیز در ورزشگاه توسط برخی هواداران آورده شد که تصاویر نیز معلوم بود.

* استقرار نامناسب دوربین بالایی مسابقه باعث شده است که در دقایقی برخی از اجزای بدن هواداران و پرچم‌های آن‌ها در تصویر باشد.

* در نیمه اول و در همان دقایق نخست در یک صحنه سردار آزمون از ناحیه سر مصدوم شد و در یک صحنه دیگر یک بازیکن هندی مصدوم شد که البته پس از مصدومیت این بازیکن هندی، تا لحظاتی بازیکنان به کار خود ادامه داده و توپ را به بیرون نزدند.

* اشکان دژاگه در این دیدار به دلیل خطاهای بازیکنان هند در دقایق ابتدایی، کمی عصبی نشان می‌دهد و حتی یک بار در دقایق نخست بازی با داور به جر و بحث پرداخت.

* هواداران تیم ملی اکثرا با لباس این تیم در ورزشگاه حضور دارند.

* توپ‌های این دیدار برخلاف توپ‌های دیدارهای مقدماتی جام جهانی بوده و مسابقه با توپ‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

* یکی از حربه‌های هر دو تیم برای رسیدن به دروازه پرتاب اوت‌های بلند است که این کار در ایران توسط وحید امیری انجام می‌شود.

* صدای تشویق ایرانیان توسط هواداران ایرانی به خوبی به گوش شنیده می‌شود ضمن اینکه پس از گل آزمون هواداران یکصدا با شعار «سردار سردار» او را تشویق کردند.

* در یک صحنه پژمان منتظری به تصمیم داور معترض شده و اعتقاد داشت که روی بازیکن حریف خطایی انجام نداده است.

* در دقایق پایانی مسابقه علیرضا حقیقی با برخورد به یک مهاجم تیم ملی هند به شدت مصدوم شد که البته این موضوع به خیر گذشت و پس از دقایقی حقیقی به چارچوب دروازه بازگشت.

* آزمون پس از گلزنی‌اش دستانش را به شکل قلب درآورده و به سمت هواداران رفت. این مهاجم همواره پس از گل‌هایش در تیم ملی این حرکت را انجام می‌دهد.

منبع :فارس

انتهای پیام/
برچسب ها: حاشیه ، دیدار ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.