فرمانده انتظامی استان كرمان گفت: عبور محموله هاي مواد مخدر از كرمان هزينه های اجتماعي فراوانی را به ناحق به مردم استان تحميل كرده است ولی مبارزه شبانه روزی با مواد در دستور ناجا در کرمان است.

مبارزه با مواد مخدر هزینه های زیادی به کرمان وارد کرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ رضا بني اسدی با حضور در ساختمان استانداری كرمان ضمن ديدار با استاندار، وضعيت امنيتی كرمان را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: بايد با ارائه راهكار هايي به دنبال ارتقا سطح امنيتي اجتماعي استان باشيم.

وي توجه به وضعيت اقتصادي مردم را باعث كاهش بسياري از معضلات اجتماعي دانست و گفت:سرهنگ بني اسدي تعامل سازمان هاي دولتي و مردم نهاد با پليس در برقراري نظم و امنيت را ضروري و مهم دانست و گفت: بايد با جلب مشاركت همگاني براي تامين امنيت كوشيد چرا كه امنيت ميوه اي است كه با تلاش جمعي به ثمر مي رسد.

وی تصریح کرد: بايد با جلب مشاركت همگاني براي تامين امنيت كوشيد چرا كه امنيت ميوه اي است كه با تلاش جمعي به ثمر مي رسد.

وي مردم كرمان را مردمي نجيب و متدين خواند و گفت: كرماني ها لياقت بهترين ها را دارند و ما مسئولان استاني بايد براي تحقق اين امر نهايت تلاش خود را به خرج دهيم.

فرمانده انتظامي استان گفت: تجربه نشان داده که همدلي و در کنار هم بودن دستگاه هاي امنيتي، فرهنگي و اجتماعي، آرامش مردم و جامعه را افزايش مي دهد و اجازه جولان به هنجارشکنان نخواهد داد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.