رئیس انجمن سپک تاکرا گفت: تیم سپک تاکرا اراک در تورنمت فرانسه با کسب مقام سوم بهترین عملکرد را در میان تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌های شرکت کننده به دست آورد .

سهراب آزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، از عملکرد تیم سپک تاکرای اراک در تورنمنت فرانسه ابراز رضایت و در این خصوص عنوان کرد: تورنمنت امسال فرانسه نسبت به سال‌های گذشته از کیفیت بهتری برگزار شد و تمامی تیم‌ها با تیم اصلی خود در این مسابقه شرکت کردند، در حالیکه سال‌های گذشته کشورها با تیم دوم در این رقابت حضور داشتند.

وی افزود: 9 تیم در تورنمت فرانسه شرکت کردند وسپک تاکرای اراک نیز به مدال برنز دست یافت که اعضای شرکت کننده تیم در این تورنمنت عملکرد بسیار خوبی داشتند .

آزاد، ادامه داد: این مسابقات فرصت بسیاری خوبی برای استان ها است تا با حمایت اسپانسرها توانایی‌های خودشان در سطح جهانی محک بزنند.

تیم اراک با قرار گرفتن در یک گروه چهار تایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد که با شکست مقابل مالزی به مقام سوم رسید.

وی افزود:   اگر تیم‌های استانی در تمام تورنمنت‌های خارجی اعلام آمادگی کنند، فدراسیون نیز از این تیم ها حمایت می‌کند، اما در مسابقات آسیایی و جهانی تیم‌ملی سپک تاکرا در مسابقات حضور دارد.

رئیس انجمن سپک تاکرا در پایان گفت: طی دو ماه آینده تورنمنت آلمان و آمریکا را در پیش داریم که تعدادی از تیم‌های استانی برای شرکت اعلام آمادگی کردند، اما هنوز حضور هیچ تیمی قطعی نشده است و هدف ما در انتخاب تیم برای شرکت در تورنمنت‌های بین‌المللی تیم‌های اول تا سوم در لیگ برتر است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار