به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص طراحی این محصول که نمیتوان چندان صحبت خاصی کرد، ولی میتوان گفت که هوندا این کراس اوور را با کیفیت مناسب و امکانت استاندارد آماده کرده تا عموم مردم برای استفاده به آن دسترسی داشته باشند.
طبق گفته خود هوندا، میتوان حداکثر 7 سرنشین را با آن حمل کرد و در مواقع ضروری، با خواباندن صندلیهای عقب، حجم صندوق بار را افزایش داد. به غیر از اینها هم چهار عدد رینگ آلیاژی 16 اینچی بر روی چرخهای دو محور جلو و عقب سوار شده و از سیستمهایی نظیر ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل پایداری و سیستم توزیع لکترونیکی نیروی ترمز برای همراهی بهتر این محصول در شرایط مختلف استفاده شده است.
در محدوده قدرتی این خودرو هم، هوندا یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی از نوع I-VTEC را به خدمت گرفته که در دور موتور 6600 دور بر دقیقه قادر به تولید حداکثر 120 اسب بخار (89 کیلووات) قدرت بوده و در دور موتور 4600 دور بر دقیقه هم میتوان حداکثر 145 نیوتن متر گشتاور را از آن استخراج کرد که این نیروی تولیدی توسط یک جعبه دنده شش سرعته جدید دستی یا یک جعبه دنده انتقال متداول CVT دریافت شده و پس از تجزیه و تبدیل، به چرخهای خودرو ارسال میشود.
اگر چه این مدل به عنوان یک نمونه اولیه معرفی شده و قرار است در ماه ژانویه سال آینده میلادی خط تولید آن در کارخانه کاراوانگ اندونزی راه اندازی شود و در مرحله اول هم تنها در بازار اندونزی عرضه شود، ولی پس از گذشت مدت کوتاهی، در سایر کشورهای جهان هم عرضه خواهد
منبع: عصر ایران
انتهای پیام/
با این وضع فک کنم نوه منم باید پراید سوار بشه