ساخت بیمارستان قائم تویسرکان 50 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ معاون امور عمرانی استاندار همدان در بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان افزود: ساخت این بیمارستان از سال 87 آغاز شده است و تا پایان سال 95 به ‌بهره‌برداری می‌رسد .

محمود رضا عراقی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان در هفته دولت مقرر شد، اعتبار کافی به بیمارستان‌هایی که امسال و سال آینده ظرفیت تکمیل شدن دارند، اختصاص داده شود و با تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت استان همدان تا پایان سال 95 بیش از 900 تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی این استان اضافه می‌شود .

وی اعتبار مصوب همه طرح عمرانی سفر هیئت دولت به استان را 850 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : در این سفر ، مجوزهایی با ردیف اجرایی که ردیف مستقل در لایحه بودجه نداشتند ، گرفته شد که در سال 95 از ماده 215 قانون ردیف می‌گیرند و موجب اختصاص اعتبارات زیادی به استان در سال‌های آینده می شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان همدان نیز گفت : طرح چهار خطه کردن محور تویسرکان به جوکار در حال اجراست که تاکنون از خروجی تونل به سمت جوکار سه کیلومتر به ‌بهره‌برداری رسیده است و ساخت سه کیلومتر دیگر هم 60 درصد پیشرفت دارد که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد .

محمد رودباری گفت : 12 کیلومتر از محور چهارخطه تویسرکان به جوکار تا پایان فصل کاری به زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود: مسیر تویسرکان به کنگاور نیز در 2 قطعه تا سه راهی فرسفج تعریف شده است که در قطعه اول 10 کیلومتر و قطعه دوم 5 کیلومتر انجام می‌شود .

رودباری همچنین گفت : 10 کیلومتر اول که 75 درصد پیشرفت دارد تا تیر سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد و در صورت تامین اعتبار پنج کیلومتر دیگر هم که 15 درصد پیشرفت دارد ، ساخته خواهد شد .

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان همدان افزود: طرح محور چهار خطه تویسرکان به کنگاور با 33 کیلومتر طول از طرح ‌های ملی است که ردیف بودجه دارد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشید امید داریم که سال 95 بیمارستان افتتاح گردد.به امید خدا...