کارشناس فوتبال معتقد است برگزاری فستیوال های فوتبال در رده های زیر 12 سال به آینده فوتبال کشور کمک بسزایی می کند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عبدی، کارشناس فوتبال گفت: خوشبختانه شاهد برگزاری فستیوال مدارس فوتبال در سه سال پیاپی هستیم که این امر بدون شک به روند موفقیت و فوتبال پایه کشور و در نهایت آینده تیم های ملی کمک بسزایی می کند.

وی در ادامه بیان کرد: فستیوال مدارس فوتبال هر سال نسبت به دوره های گذشته به خوبی برگزار می شود و با رفع نواقص و تمرکز بر روی نقاط قوت برگزاری این مسابقات، شاهد حضور چشمگیری از فوتبال آموزان در این رشته ورزشی هستیم. خلاقیتی که در برگزاری این فستیوال از سوی مسئولین آکادمی ملی فوتبال صورت گرفته است باعث می شود تا هر سال شاهد حضور پر رنگ فوتبال آموزان باشیم.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: بازیکنان در رده های سنی زیر 12 سال با انگیزه و خلاقیتی که دارند، سعی می کنند تا مهارتهای خود را نشان دهند که در این میان استعدادیاب های آکادمی ملی فوتبال و کمیته جوانان در راستای انتخاب این فوتبال آموزان نقش بسزایی دارند. معتقدم برگزاری فستیوال مدارس فوتبال پایه، کار ارزشمندی است که اکادمی ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال آنرا به خوبی پیگیری می کنند.

وی در پایان گفت: بدون شک فوتبال آموزان امروز، بازیکنان تیم های ملی فوتبال ایران در فردا و آینده هستند. برگزاری این نوع فستیوال ها در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف فوتبال کشور گام بر می دارد و امیدوارم شاهد شناسایی و ظهور بازیکنان نخبه در این رده سنی باشیم.

انتهای پیام
برچسب ها: عبدی ، فوتبال ، ایران ، کارشناس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار