عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: تاخیر در پرداخت بدهی پیمانکار موجب تاخیر در عایق بندی تونل شده که چنین مشکلاتی را بوجود آورده است.

تاخیر در پرداخت بدهی پیمانکار، سرعت عایق بندی را کاهش دادبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر و در تذکر پیش از دستور با اشاره به مشکلات بوجود آمده در تونل توحید اظهار کرد: با وجود اینکه لوله آب از تونل منتقل نشده، آب بندی و عایق بندی تونل توحید به شیوه جدید در دست انجام بوده و میزان آب بسیار کم شده است.

وی باشاره به اینکه تا 300 متری خطالغرب انشعاب نداریم، افزود: تاخیر در پرداخت بدهی پیمانکاران باعث تاخیر در روند عایق بندی شده است و اگر عایق بندی به اتمام نرسد این روند ادامه می یابد و این موضوع باید رسیدگی شود.

شاکری در تذکر دوم به بازدید خود و مختاباد از منطقه جنوب شهر اشاره کرد و گفت: آسیب اجتماعی معضل بزرگی است و در محدوده‌ هایی از خدمات شهری برای شهروندان خبری نیست. البته از معاونت رفاه شهرداری تهران برای رسیدگی و توجه به این مناطق تشکر می‌کنم که اگر نبودند فاجعه‌ای بزرگتر بوجود می‌آمد اما مشکلات بسیاری نیاز به رسیدگی دارد.

وی با بیان اینکه قبل از ورود به محله مورد بازدید مورد حمله قرار گرفتیم گفت:‌ در چرخه بزرگ بازپروری شهرداری به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد و این آسیب‌ها علاوه بر خود افراد، مردم آن منطقه را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد و سوال اینجاست که چرا نهادهای مسئول کاری نمی کنند.

شاکری گفت: از سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت خواستاریم که به پای کار بیایند تا از این فاجعه انسانی جلوگیری و میزان آسیب‌های اجتماعی آن کاهش کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار