برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان علوم بهزیستی پس از ۱۰ سال

جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی چهارشنبه ۱۸ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر مسعود فلاحی خشکناب معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی با اعلام این خبر افزود: این جشن فارغ التحصیلی برای دانشجویان تمام مقاطع که در سال تحصیلی ۹۴ - ۹۳ (از مهرماه سال گذشته تا شهریورماه امسال) آخرین واحدهای درسی خود را گذرانده و یا با ارائه پایان نامه فارغ التحصیل شده اند، برگزار می شود.

وی افزود: امسال ۴۵۰ نفر از دانشجویان در مقاطع مختلف و از تمامی گروههای آموزشی و رشته های گوناگون، فارغ التحصیل شدند که از این تعداد ۱۵۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۲۲۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۸۰ نفر در مقطع دکتری هستند.

فلاحی یادآور شد: مراسم فارغ التحصیلی از ساعت ۸ تا ۱۵ روز چهارشنبه در آمفی تاتر احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می شود‌.

وی با اشاره به تعداد ۷۰ فارغ التحصیل شاگرد اول مقاطع مختلف تحصیلی و مربوط به تمامی گروههای آموزشی و رشته های گوناگون می باشند، افزود:  تقدیر ویژه و اهدای لوح تقدیر به این دانش آموختگان  از دیگر برنامه های مراسم فارغ التحصیلی امسال است.

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی خاطرنشان کرد: دانشجویان این دانشگاه متاسفانه در ده سال گذشته، جشن فارغ التحصیلی نداشتند و امسال همه در تلاشند که روز خاطره انگیزی را برای فارغ التحصیلان این دانشگاه بوجود آورند و با توجه به تعطیلی خوابگاهها در تابستان و عزیمت فارغ التحصیلان شهرستانی، خوابگاهها آماده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار