رضایی ملی پوش وزن 98 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان با شکست مقابل قهرمان جهان از ارمنستان به مدال نقره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا به پایان رسید که قاسم رضایی فرنگی کار وزن 98 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل مگومدوف از روسیه قهرمان بازی های اروپایی در یک کشتی حساس، زیبا و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت.
وی در دور سوم دانیل کابررا از کوبا قهرمان پان آمریکن و جوانان جهان را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
رضایی در این دیدار در یک کشتی فکورانه و علیرغم آسیب دیدگی از ناحیه ابرو با نتیجه 4 بر صفر مقابل جنگ ایلدیم از ترکیه به برتری رسید و علاوه بر کسب سهمیه المپیک راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در این مرحله مقابل الیس گوری قهرمان جهان از بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و فینالیست شد.رضایی در دیدار نهایی به مصاف آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای جهان 2014 و برنز المپیک لندن رفت و کشتی را با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
قاسم رضایی قهرمان المپیک
نقره داغ شد.
Iran (Islamic Republic of)
فدایی سید علی
۰۹:۳۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
خدا قوت دلاور
آخرین اخبار