وزیرعلوم سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و رئیس دانشگاه نیشابور را منصوب کرد

وزیر علوم در احکام جداگانه‌ای محسن نجفی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و عبدالرحیم قنوات را به عنوان رئیس دانشگاه نیشابور منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی احکام جداگانه‌ای محسن نجفی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و عبدالرحیم قنوات را به عنوان رئیس دانشگاه نیشابور منصوب کرد.

فرهادی در این احکام برجلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در راستای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تاکید کرده است. 

بر اساس این گزارش، محسن نجفی استادیار رشته مخابرات و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اراک است و از سوابق اجرایی وی می‌توان به خدمت در مسئولیت‌های  قائم مقام و معاون اداری و مالی، سرپرست حوزه معاونت دانشجویی  و مدیر گروه آموزشی و پژوهشی برق وگروه آموزشی و پژوهشی علوم پایه دانشگاه صنعتی اراک ، دبیر اتاق فکر صنعت و معدن و رئیس هیات مدیره انجمن مهندسی برق استان مرکزی اشاره کرد.

همچنین عبدالرحیم قنوات پیش از این مسئولیت سرپرستی دانشگاه نیشابور را برعهده داشت که با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم حکم ریاست این دانشگاه را برای 4سال برای وی صادر کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار