فرماندار شهرستان اهر بر ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب مراکز آموزشی در شهرستان اهر تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ سید محمد عابدی، در جلسه شورای ترافیک شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان و دانشجویان از این سرویس ها استفاده می کنند باید نسبت به نداشتن نقص فنی وسایط نقلیه و همچنین رعایت مسایل اخلاقی و امنیتی توسط رانندگان از سوی مسئولان امر نظارت بیشتری شود.

وی همچنین خواستار تقویت گشت تاکسیرانی در شهر اهر شد و افزود: جهت ساماندهی تاکسی ها و ارایه خدمات بهتر به شهروندان لازم است از سوی شهرداری و تعاونی تاکسیرانی و با همکاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی نسبت به تقویت گشت تاکسیرانی اقدام شود.

فرماندار شهرستان اهرهمچنین خواستار جمع آوری فروشندگان دوره گرد و همچنین وسایط نقلیه میوه فروشان از  خیابان ها و به خصوص نزدیکی های مدارس از لحاظ ترافیکی، امنیتی و اخلاقی از سوی مسئولان امر شد.

وی همچنین خواستار همکاری های لازم شهرداری و تعاونی تاکسیرانی اهر جهت تبدیل به احسن تاکسی های فرسوده شد.

عابدی همچنین خواستار تأمین روشنایی بلوارهای ورودی شهر اهر، ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی، نصب تابلوهای هشدار دهنده در حین کارهای عمرانی، نصب پارک متر در خیابان های پرترافیک و اعمال بدون و چرای قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش تخلفات ناشی از رانندگی از سوی ادارات و دستگاه های زیربط شد.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.