«بونو» خواننده معروف گروه موسوم به «یوتو» می‌گوید که اگر به بحران مهاجران رسیدگی نشود اروپایی نخواهد ماند و در ادامه آهنگی با شعری در مورد کودک سوری غرق شده در ساحل ترکیه خواند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«بونو» خواننده معروف گروه موسوم به «یوتو» می‌گوید که اگر به بحران مهاجران رسیدگی نشود اروپایی نخواهد ماند.

«بونو» رهبر گروه «یوتو» و دیگر اعضای این گروه جمعه شب در ادامه تورجهانی کنسرت‌شان در تورین خواستار حل بشردوستانه بحران مهاجران شدند.

گاردین امروز اعلام کرد، بونو دیشب نیز در کنسرتش در ایتالیا گفت که «ما نمی‌دانیم پاسخ برای بحران مهاجران در اروپا چیست اما این را می‌دانیم که اگر به این بحران نرسیم اروپایی هم باقی نخواهد ماند ازینرو این بحران هرجور که هست باید آنرا حل کنیم».

یکی دیگر از اعضای گروه «یوتو» اظهار داشت: «به نظر نمی رسد که دولت‌های اروپایی کار درست و پسندیده را انجام بدهند.»

تصویر هفته گذشته «آیلان» کودک سوری غرق شده در ساحل ترکیه باعث برانگیختن احساسات و عواطف جمعی شد و به دنبال آن سیل تقاضای مردم اروپا برای ده‌ها هزار پناهجوی سوری شدت گرفت.

«بونو» خواننده و سرپرست گروه جهانی «یوتو» با تاثیری تکان دهنده از تصویر این کودک غرق شده سوری در کنسرتش آهنگی با شعر «one boy washed up on an empty beach» (پسرکی مرده بر ساحلی خالی) بجای برنامه از پیش تعیین شده برای مخاطبین اجرا کرد و روبه حضار گفت:«آیا اروپایی عاری از احساس و انسان‌دوستی می‌خواهید یا اروپایی پذیرنده؟»
منبع :فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: بونو ، موسیقی ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار