سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید بگویم برانکو ارزش پولی را که از پرسپولیس گرفته دارد چرا که این مربی از نظر شخصیتی و فنی در جایگاه خوبی قرار دارد.

خوردبین: برانکو ارزش پولی را گرفته دارد

به گزارش خبرنگراران فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود خوردبین در حاشیه جشن سالگرد پیروزی 6برصفر پرسپولیس مقابل استقلال در مورد ان بازی گفت: خوشحالم امروز در جمع پیشکسوتان پرسپولیس هستم و یادم می‌آید پیش از آن بازی من و حسین کلانی سرباز بودیم و تنها حسین کلانی در این دیدار حضور پیدا کرد و برای پرسپولیس هم گل زد اما من به دلیل اینکه در خدمت سربازی بودم نتوانستم خودم را به آن بازی برسانم و به طور حتم اگر من هم در آن دیدار بودم برای پرسپولیس گلی می‌زدم.

وی درباره اعلام رقم قرارداد بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها توسط سازمان لیگ گفت: به نظر من این کار خوبی بود که سازمان لیگ انجام داد و قطعا چیزی بوده که این سازمان منتشر کرده است. فقط می‌گویم رقمی که در مورد قرارداد من اعلام شده درست بوده است.

خوردبین در مورد اینکه مشخص شده کادر فنی پرسپولیس گرانترین کادر فنی لیگ است گفت: به نظر من برانکو ارزش پولی را که می‌گیرد دارد چراکه او بهترین مربی است. سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امروز بخشی از مطالبات بازیکنان به حساب‌های آنها واریز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خوردبین ، پرسپولیس ، کلانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار