به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، فواد کریمی گفت: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکتپذیری شهروندان مریوان از مهمترین دلایل راه اندازی این سامانه است.
وی با اشاره به استفاده از تحلیل پیامهای مردمیدر این سامانه در تصمیم گیری و برنامهریزی مدیران شهری برای بهتر شدن خدمات به شهروندان، افزود: شهروندان از طریق سامانه 137 و ثبت شکایات و پیشنهادات و نحوه دادن ایده مطلوب برای خدمات حوزه شهری در خصوص توسعه شهرینقش مهمی ایفا می کنند.
شهردار مریوان تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگوی به آنهاست.
کریمی درپایان گفت: ضمن ارایه گزارش تحلیلی از وضعیت سامانه 137 و پیام های شهروندان، نقاط ضعف هر مسئول یا خدمات شهری با توجه به فراوانی پیام های واصله شهروندان مریوان بررسی و راهكارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مشكلات اتخاذ می شود.