مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خودروهای پلاک منطقه آزادتجاری – صنعتی چابهار در ایام تابستان می‎توانند به مدت یک ماه در سطح سیستان و بلوچستان تردد می‎کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ حامدعلی مبارکی افزود: دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد چابهار می‌توانند با مراجعه به مدیریت گمرک و ارزش افزوده این سازمان و انجام مراحل قانونی و اخذ پروانه تحت عنوان «تسهیلات تابستانی یک ماهه ترددخودرو در سطح سیستان و بلوچستان» برای تردد اقدام کنند.

وی ادامه داد: خودروهایی که خارج از ضوابط و مقررات نسبت به تردد خارج از شعاع قانونی تردد کنند،خودروی آنان از سوی نیروی انتظامی توقیف میشود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۱:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
چرا اینقدر دیر؟!

لطفا از وضعیت موقتی تبدیل به دایمی کنید
مردم استان از امکانات استان خودشون بی بهره اند
اگر تردد میسر بشه
یه میتونه یه التیام بر دردهای مردم بشه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۰۹:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
اینهمه گفتن آزاد میشه آزاد میشه فقط واسه یک ماه .زحمت کشیدن . بابا تو این استان واقعن محروم حداقل پلاک منطقه رو تو سطح استان آزاد کنین اون از زابل که انقد گرد و خاک هست و بیکاری که همشون داران به استان های دیگه میرن و خونهاشونو ول میکنن این از مرکز استان که مکان تفریحی خوبی هم نداره تا کی میخواین به این استان بی توجهی کنین روزی میرسه که دیگه زابل هم میشه یه شهر سوخته دیگه. اگه یه استان دیگه یه ریز گرد میان میترکوننو ستاد بحران فوری تشکیل میشه. قدر مردم این استان و هیچکس ندونست و نخواهد فهمید واقعن متاسفم واسه همه ی مسئولین این استان. تا کی باید این مردم تو فقر و بدبختی و گرد و خاک و خشکسالی و اعتیاد و بیکاری و ... بسوزه دم شما گرم واقعن این میزها جواب داره تو اون دنیا چرا به فکر نیستین که مردم سیستان میرن واسه نوکری استان های دیگه که حداقل نفس آزاد بکشن میفهمین اینارو واقعن ... میفهمین