مدیرعامل ستاد دیه مردمی خراسان جنوبی گفت: از 10 پرونده مطرح شده در جلسه ستاد دیه استان با تعداد 9 پرونده با مانده بدهی مبلغ 3 میلیارد و 629 میلیون و 901 هزار ریال موافقت شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمدعلی اربابی امروز در بیرجند اظهار داشت: سیزدهمین جلسه ستاد دیه استان با حضور اعضای هیئت مدیره ستاد دیه و معاون زندان مرکزی برگزار شد که در این جلسه پرونده 10 زندانی مطرح شد.

وی تصریح کرد: از مجموع 10 پرونده مطرح شده در جلسه با تعداد 9 پرونده با مانده بدهی 3 میلیارد و 629 میلیون و 901 هزار ریال موافقت شد.

مدیرعامل ستاد دیه مردمی خراسان جنوبی ادامه داد: از 9 پرونده موافقت شده تعداد یک پرونده نیز به صورت بلاعوض به مبلغ 35 میلیون ریال و 8 پرونده نیز برای ارسال به ستاد دیه کشور موافقت گردیده است.

اربابی افزود: مجموع بدهی این 10 زندانی جرائم غیرعمد مبلغ 6 میلیارد و 171 میلیون و 691 هزار ریال بوده است که این افراد در زمینه‌های مالی، دیه، مهریه و نفقه بدهکار بودند.

وی گفت: همکاران ما در ستاد دیه و همچنین مددکاران زندان طی جلساتی که با شکات این پرونده‎ها داشته‎اند توانسته‎اند مبلغ دو‎میلیارد و 536 میلیون و 680هزار ریال را رضایت از شکات بگیرند.

منبع:فارس
انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد دیه ، بدهی ، زندانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.