سوشا مکانی معتقد است، پرسپولیس باید منطقی بازی کند تا بتواند مانند بازی با فولاد خوزستان پیروز شود.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پرسپولیس در حال تمرین است تا تمام ناکامی‌های گذشته را به فراموشی سپارد با تعطیلی دو هفته ای لیگ به خاطر حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه فرصتی فراهم شده تا بازیکان پرسپولیس، خودشان را به مرز آمادگی برسانند.

سوشا مکانی دوازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روزهای سرخ پوشان تهرانی گفت: وضعیت تیم خوب است، ما توانستیم بعد از چهار هفته ناکامی پیروز شویم و شرایط بهتری داریم. 

تمرینات این روز‌های پرسپولیس بدون ملی‌پوشان برگزار می‌شود. هم بازکنان ملی پوش و هم غیر ملی پوش پرسولیس سعی دارند خود را به شرایط ایده آل برسانند.

مکان علت نتیجه نگرفتن پرسپولیس در هفته ابتدایی لیگ را نداشتن منطق دانست و افزود: ما بازی‌های خوبی را انجام دادیم، امّا همیشه تیمی که خوب بازی می‌کند نتیجه نمی‌گیرد. ما باید منطق را هم چاشنی کاری می‌‌کردیم، البته در بازی پایانی توانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی در ادامه بیان کرد: فقط منتظر شروع لیگ هستیم تا بتوانیم خودمان را نشان دهیم. این تعطیلات فرصت خوبی بود برای کادر فنی تا بتواند برنامه‌هایش را پیاده کند و یک سری نکات را به بازیکنان منتقل کند.

دروازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان اول این فصل پرسپولیس درباره بازی با پیکان در رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جام حذفی گفت: هیچ شناختی نسبت به تیم فوتبال پیکان نداریم چون این تیم درلیگ برتر حاضر نیست. البته کادر فنی آنالیزهایی نسبت به پیکان داشته‌اند و در آینده ما را هم از نقاط ضعف و قوت حریف مطلع خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار