سقوط کارگر جوان به داخل چاهک آسانسور + تصاویر

کارگر جوانی که به چاهک آسانسور یک ساختمان در حال ساخت در شرق تهران از طبقه ششم سقوط کرده و به سختی مجروح شده بود با کمک آتش نشانان نجات یافت.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، به دنبال تماس شهروندان ساعت 12 روز گذشته با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 56 را به شهرک حکیمیه، خیابان خرم، خیابان پگاه اعزام کرد.

سقوط کارگر جوان به داخل چاهک آسانسور + تصاویر

مسعود جلال فراهانی افسر آماده منطقه سه عملیات سازمان آش نشانی تهران در این باره گفت: کارگران در یک ساختمان 6 طبقه درحال احداث مشغول کار بودند که یکی ازآنان به علت نامعلومی از طبقه ششم به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و در طبقه همکف بین آسانسور و دیوار آن گرفتار شد.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و با استفاده از تجهیزات مخصوص و تلاش فراوان، کارگر 18 ساله افغان را خارج و به محل امن منتقل کردند.

سقوط کارگر جوان به داخل چاهک آسانسور + تصاویر

فراهانی با اشاره به اینکه آتش نشانان، فرد مصدوم را که از ناحیه سر، دست و پاها به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند، اظهار داشت: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
تصاویر!!
آخرین اخبار