طی آئینی از سرهنگ" رضا سالاري نژاد" تقدير و سرگرد" مهدي سليمي" به عنوان رئيس پليس راهنمايي و رانندگي جديد شهرستان بم معرفي شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، رئيس پليس راهور استان کرمان در اين آئين گفت:ماموران پليس راهنمائي و رانندگي به دليل نوع ماموريت هاي محوله در ارتباط دائم با امور شهر و شهروندان قرار دارند و عليرغم سختي انجام وظايف با اخلاق مداري و سعه صدر در راستاي خدمت و جلب رضايت شهروندان تلاش مي کنند.

سرهنگ"حميد معين زاده" با اشاره به سوابق و تجارب خدمتي خود و ساير کارشناسان پليس راهور بيان داشت:در کنار تلاش شبانه روزي و بي شائبه پليس، همواره تعامل و هم افزائي گسترده سازمان ها و نهادها و البته شهروندان در کاهش حوادث راهگشا بوده و بسيار مورد تاکيد است.

وي با اشاره به ارتقا فرهنگ ترافيک به عنوان پيش شرط موفقيت کارکنان پليس تصريح کرد: طي پنج ماهه نخست سال جاري در شهرستان بم شاهد كاهش 71 درصدي تلفات ،دو درصدي حوادث فوتي و 10 درصدي سوانح منجر به مصدوميت استان ثبت شده است.

رئيس پليس راهور استان کرمان يادآور شد: سهم 50 درصدي عابران پياده و راکبان موتورسيکلت در حوادث و سوانح رانندگي اين شهرستان نيز مي تواند ناشي از عدم رعايت سرعت مطمئنه و استفاده از تلفن همراه توسط رانندگان و همچنين شمار بالاي موتورسيکلت سواران باشد که اين موارد بيش از برخورد پليس بحث آموزش همگاني را مي طلبد.

سرهنگ "معين زاده" با اشاره به طرح همياران پليس به عنوان اقدامي موثر در افزايش انضباط خودساخته ترافيکي بيان داشت: با اجراي اين طرح و ساير فعاليت هاي آموزشي و مشارکتي براي اقشار جامعه، شاهد کاهش چشمگيري در وقوع و بروز حوادث بوده ايم که اين امر ناظر به اهميت بحث فرهنگ سازي است.

وي در پايان افزايش 50 درصدي درخواست ها و پيشنهادات مردمي از طريق سامانه ارتباط مردم با مسئولان انتظامي(197)و کاهش 13 درصدي انتقادات و افزايش 280 درصدي پيام هاي تقدير و تشکر از پليس را نشانگر ارتباط دوسويه مردم با خادمان خود در عرصه نظم و امنيت برشمرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: رییس ، پلیس ، راهور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.