مراجع تقلید به عنوان اساتید ارشد حوزه ،امروز همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه دروس خود را آغاز کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛موضوعات و عناوین دروس مراجع عظام تقلید بدین شرح است:

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی،درس خارج فقه خود را امسال با مبحثی جدید از کتاب « مضاربه» و از ساعت 10 صبح در مسجد اعظم برگزار می کنند.

بحث مضاربه این مرجع تقلید با نظر سنجی از شاگردان و فضلاء انتخاب شده است و علاوه بر پایگاه مدرسه فقاهت که دروس همه مراجع را پوشش می‌دهند، از طریق سایت ایشان نیز به شکل متن، صوت و تصویر در دسترس عموم و فضلا قرار می گیرد.

آیت الله وحید و بحث خمس

آیت الله العظمی وحید خراسانی نیز ادامه بحث سال گذشته کتاب«خمس» خود را از روز شنبه 21 شهریور و از ساعت 9 در مسجد اعظم برقرار می کنند.

آیت الله نوری همدانی و بحث ولایت فقیه

آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی که امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه سخنرانی کردند دروس خود را ادامه بحث سال گذشته با موضوع «ولایت فقیه» و از ساعت 11در مسجد اعظم ادامه می دهند.

آیت الله سبحانی و بحت اجتهاد و تقلید

آیت‌الله العظمی سبحانی نیز دروس خارج اصول خود را از باب «اجتهاد و تقلید» از ساعت 9 صبح در مسجد اعظم آغاز کردند و از ساعت 17عصر نیز ادامه بحث «قواعد الفقهیه» درس خارج فقه خود را شروع خواهند کرد.

آیت الله شبیری و خارج بیع

دروس خارج فقه آیت الله العظمی شبیری زنجانی نیز ادامه بحث «کتاب البیع» خواهد بود که از ساعت 12در مسجد اعظم برگزار می شود.

فقه و تفسیر برنامه درسی آیت الله جوادی آملی

خاطرنشان می شود: آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی نیز دروس خود را از اول مهر با موضوع فقه و تفسیر ادامه بحث سال گذشته در مدرسه فیضیه و مسجد اعظم آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.