شهردار کرمانشاه از ایجاد مرکز دیتا سنتر و بانک جامع اطلاعات شهری در سه فاز در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالرضا شعبانی با اشاره به موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و حمایت مالی دولت یازدهم از این طرح گفت: مقدمات تبدیل کرمانشاه به شهر الکترونیک در حال فراهم شدن است

به گفته وی، هزینه پیش بینی شده برای اجرای این طرح را حدود 210 میلیارد ریال است و این طرح شامل مراحل ممیزی اطلاعات املاک، اصناف و معابر، ساماندهی بایگانی اطلاعات مرتبط با املاک و همچنین ایجاد بایگانی الکترونیکی پرونده های املاک است.

شعبانی افزود:اولین گام برای پروژه احداث دیتاسنتر به کارگیری مشاور برای مطالعات فاز صفر و یک پروژه و تهیه نقشه های معماری است و فازدوم تهیه نقشه های اجرایی و انجام مطالعات ژئوتکنیک است و برای راه اندازی سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات نیز برنامه پیاده سازی سیستم های امنیتی اجرا می شود.

وی معتقد است: وجود شهر الكترونيك به عنوان مهمترين عامل در كاهش بيكاري است با توجه به اينكه فن‌آوري اطلاعات قادر است سالانه 400 هزار فرصت شغلي ايجاد كند.

شعبانی گفت:پیاده سازی سیستم یکپارچه شهرسازی در شهرداری باید شهروند محور باشدکه ارائه خدمات به شهروندان در حوزه شهرسازی شهرداری ها تاکنون به شدت شهرداری محور بوده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.