سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان گفت: هیئت انتخاب آثار بخش آیینی سنتی دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان هفت اثر را برای نمایش در این جشنواره پذیرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ خسرو معین افشار با اعلام آثار راه‌یافته به بخش آیینی سنتی دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، گفت: آثارهفت هنرمند از هفت استان کشور در جشنواره امسال مریوان به نمایش در می آیند.

وی افزود: نمایش «آوای بهاری» نوشته سجاد بهره‌مند به کارگردانی زهرا مریدی از تهران، نمایش «چولی چغل» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل طبسی از سبزوار، نمایش«داهول» نوشته علی قاضی و کارگردانی علی قاسمی از مسجد سلیمان، نمایش «چیروکی مامه پیره» به نویسندگی و کارگردانی کمال فتحی از سنندج از جمله نمایش های راه یافته به این بخش است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مریوان بیان کرد: نمایش«جارودار» نوشته محمد رضا جعفری لفوت و کارگردانی پوریا کریمی از آستانه اشریفه، نمایش«آیین های گامرون» نوشته احمد شنبه نیا و کارگردانی مرضیه آزادی خالص از بندر خمیر، نمایش «دختر بر آب خروشان» به نوسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از مرند، دیگر نمایش های راهیافته به این جشنواره است.

گفتنی است: دهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوانپنجم الینهم مهرماه سال‌جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.