کارشناس ایمنی و تصادفات اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: تصادفات منجر به فوت 8/6 درصد کاهش داشته است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد ذکرالهی افزود:از عمده علت های کم شدن تلفات جاده ای در سال جاری میتوان به مدیریت سرعت ( کنترل سرعت با دوربی دستی ) کنترل منظم ناوگان عمومی مانند (مهار بندی مناسب بار) و معرفی متخلفین به اداراه کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان اشاره کرد.

وی اضافه کرد : یکی دیگر از عوامل مهم کاهش تصادفات جاده ای استفاده از دور بین های کنترل سرعت ثابت در 5 محور استان میباشد و آموزش های عابرین و موتور سیکلت سواران و دانش آموزان مدارس حاشیه راهها بسیار موثر بوده است .

محمد ذکرالهی در ادامه گفت : آموزش های لازم در راستای اجرای طرح ارتقاء دانش فنی کنترل و نظارت پلیس راه در خصوص حمل و نقل بار و مسافر که این امر در کنترل ناوگان عمومی بسیار موثر بوده و یکی ازدلائال کاهش تصادفات منجر به تلفات بوده است .

وی با اشاره به همکاری و عملکرد ارگانهائی امدادی همچون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشگی ( اورژانس ) و سازمان جمعیت هلال احمر استان در این خصوص تاثیر گذاری این همکاریها را در كاهش تلفات جاده ای مورد تاکید قرار داد .

محمد ذکرالهی همچنین گفت : استقرار سیستم مدیریت ایمنی ترافیک جاده ای ( (RTS(is039007) کمک موثری به سازمانهای مرتبط برای کاهش تصادفات می کند . 

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تلفات ، ایمنی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.