مدير امور مالی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مطالبات این دانشگاه از سازمان های بيمه ای از مرز 500 ميليارد ريال گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید محمد بهشتی در خصوص مطالبات ناشي از ارسال صورت حساب هاي بيماران به سازمان هاي بيمه اي افزود: مطالبات دانشگاه از سازمان هاي بيمه اي در سال 93 ، صد و شصت ميليارد ريال و در سال جاری 350 ميليارد ريال است.

وي تصریح کرد: سازمان تامين اجتماعي بيشترين بدهي را به دانشگاه داشته و از دي ماه سال گذشته تاكنون صورت حسابهاي ارسالي دانشگاه را پرداخت نکرده است.

بهشتي، نیز در خصوص پرداخت ها و حق الزحمه پزشكان و پرسنل ادامه داد: این دانشگاه حق الزحمه آنان را در سال گذشته تسويه كرده و تمام توان و تلاش خود را از ابتداي سال جاري به كار گرفته بود تا حق الزحمه پزشكان و پرسنل مراكز درماني و اضافه كار ساير واحدهاي تابعه را در فواصل زماني كوتاه پرداخت نمايد كه متاسفانه اجراي اين فرآيند به دليل عدم پرداخت مطالبات توسط سازمان هاي بيمه اي با تاخير مواجه گرديده است.

مدير امور مالي دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآورشد: درصورت ادامه چنين روندي در وصول درآمدها، ضرات جبران ناپذيري به بخش سلامت وارد خواهد گرديد.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد: با پيگيري هاي انجام شده به زودي شاهد وصول بخشي از مطالبات معوقه این دانشگاه بوده تا بخشی از مطالبات پرسنلی و غیر پرسنلی شامل دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی پرداخت گردد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سازمان ، تامین ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.