رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از حضور سه واحد تولیدی استان در نمایشگاه بین المللی ایران تکس 2015 خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از حضور سه واحد تولیدی استان در نمایشگاه بین المللی ایران تکس 2015 خبر داد.

 بهروز اسودی با اعلام این خبر گفت ، سه واحد تولیدی الگانت ، نساجی کویر و رادپویش کار در این نمایشگاه حضور و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

وی اظهار داشت بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات ، مواد اولیه منسوجات خانگی ، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی با عنوان ایران تکس 2015 از سیزدهم لغایت شانزدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

اسودی در حاشیه بازدید از سه غرفه واحدهای تولیدی استان با تأکید برحمایت از تولید داخل اظهار داشت جهت تقویت واحدهای تولیدی و حمایت از کالای ایرانی باید با واردات بی رویه به کشور مقابله کنیم که این امر با تعامل و همکاری اتحادیه ها ، تولیدکننده ها و وارد کنندگانی که از مبادی قانونی ، کالا به کشور وارد می کنند امکان پذیر است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت بازدید مردم در 4 روزی که نمایشگاه پوشاک ، نساجی و فرش ماشینی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود باعث خواهد شد تا هموطنانمان به توانمندی صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان بیشتر پی ببرند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.