بدنبال حمله ناگهانی گروه تروریستی تکفیری داعش به مناطق حاشیه غربی شهر سامراء المقدسه، نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق طی پاتک های متعددی از نفوذ تروریستها به داخل شهر جلوگیری کردند.

درگیریهای سامرا به روایت داعش+تصاویربه گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بدنبال حمله ناگهانی گروه تروریستی تکفیری داعش به مناطق حاشیه غربی شهر سامراء المقدسه، نیروهای ارتش، پلیس و بسیج مردمی عراق طی پاتک های متعددی از نفوذ تروریستها به داخل شهر جلوگیری کردند. حملات داعش مطابق عادت معهود این گروه با حمله انتحاری آغاز شد که طی آن یک عامل انتحاری از اهالی درعای سوریه خود را در نزدیکی یکی از مقرهای ارتش عراق منفجر کرد.

بدنبال این حمله انتحاری، دهها نیروهای داعش حملات زمینی خود را در دو محور برای ایجاد شکاف در محور غربی شهر سامراء آغاز کردند. در مقابل نیروهای نظامی عراقی بااعزام واحدهای نظامی بیشتر به منطقه و حملات هوایی علیه خطوط تدارکاتی و مناطق استقرار نیروهای داعش حملات پی در پی داعش را دفع کردند. در این درگیریها بخش اعظم توان نظامی داعش منهدم شده و تلفات انسانی سنگینی به آن وارد آمده است.


واحد اطلاع رسانی داعش با انتشار تصاویری، گوشه ای از نبرد نیروهای خود با رزمندگان دلاور بسیج مردمی عراق را به نمایش در آورده است. شهر سامراء در استان صلاح الدین و محل مدفن امامین عسگریین از اماکن مقدس شیعیان و مورد احترام شدید اهل سنت می باشد. نیروهای داعش از سال گذشت تلاشهای مکرری را برای سیطره بر سامراء و تخریب حرمین موجود در آن انجام داده که با شکست مواجه شده است.

درگیریهای سامرا به روایت داعش+تصاویر

درگیریهای سامرا به روایت داعش+تصاویر

درگیریهای سامرا به روایت داعش+تصاویر
منبع:مشرق
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
has
۰۸:۵۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
درود بر پیامبر رحمت وخاندان پاکش انشاالله بندگان تکفیری شیطان به جان اربابان انگلیسی و آمریکایی خود بیفتنند
آخرین اخبار