مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای تامین اعتبارات لازم به منظور تسویه مطالبات فرهنگیان خبر داد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فاضل در پاسخ به پرسشی درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان آموزش و پرورش اظهار کرد: ما خوشحال می‌شویم که کلیه مطالبات فرهنگیان حتی یک ساعت زودتر پرداخت شود.

وی افزود: موانع اعتباری برای تسویه مطالبات داریم و برای پرداخت مطالبات فرهنگیان از جمله پاداش پایان خدمت و هدایای معلمان نمونه کشوری به دنبال تامین اعتبارات هستیم و تعللی دراین باره نخواهیم کرد، اما از اکنون نمی‌توان زمان مشخصی برای پرداخت مطالبات اعلام کرد.

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
متاسفانه اطمینان داریم که این کمبود فقط مربوط به معلمان و نیروهای اداری مناطق آموزش وپرورش می باشد طوریکه نیروهای ستادی (وزارتی وادارات کل استانی )به محض اعلام بازنشستگی پاداش خود را دریافت نموده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
خدا از كساني كه در ااحقاق حقوق افراد زير امر خود كوتاهي مي كنند ودر بدست اوردن حقوق انان بهر طريقي كوتاهي مي كنند مطمعن باشيد نمي گذرد
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۲۲:۳۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
چرا فقط آموزش و پرورش مشکل داره ؟ و بقیه ادارات و وزارت خانه ها و سازمانها در گرفتن اعتبارات مشکلی ندارند ؟ این به جابجایی اعتبارات در وزارت آموزش و پرورش برمیگردد . ثانیا نگاه مسئولین رده بالا هم نگاهی مصرفی به آموزش و پرورش است نه سرمایه ای . ما فرهنگیان ضررهای ناشی از این تاخیرها را هیچ گاه حلال نمی کنیم و مسئولین مادام العمر مدیون این ضررهای ما هستند . چرا که این تاخیرها فقط در آموزش و پرورش وجود دارد نه جایی دیگر .
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۸:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
معلمان متاسفانه رها شده اند و صاحب ندارند چرا تو این جامعه فقط فرهنگی مشکل داره وبودجه کم داره؟
آخرین اخبار