مدیر عامل توانیر گفت:صنعت برق چندین قدم نسبت به صنایع دیگر جلوتر است ،از همین رو اقدامات زیربنایی برای طرح فهام انجام شده است که از جمله آن می‌توان به ایجاد استاندارد‌سازی در کنترل‌های دیجیتالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش کردی مدیرعامل توانیر امروزدر حاشیه مراسم افتتاحیه رسمی اجرای مرحله اول پایلوت طرح فهام گفت: صنعت برق کشور امروز با سال های گذشته قابل مقایسه نیست و تفاوت بسیاری کرده است و توانسته ایم از تجربه کشورهای دنیا جهت ارتقا صنعت برق استفاده کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد:طرح فهام  یک برنامه بلند مدت شش ساله است که بر اساس نیازهای کشور توانسته ایم به مدل بومی آن دست یابیم و با طراحی مدل مالی می توانیم این پروژه را تسری دهیم.

کردی افزود:با استخراج کامل مسائل فنی و تکنیکی توانسته‌ایم مرحله اجرا را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.

مدیر عامل توانیر تصریح کرد: صنعت برق چندین قدم نسبت به صنایع دیگر جلوتر است ،از همین رو اقدامات زیربنایی برای طرح فهام انجام شده است که از جمله آن می‌توان به ایجاد استاندارد‌سازی در کنترل‌های دیجیتالی اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح یک وفاق ادراکی بین تمام سازمان‌های ذیربط به وجود آمد که همین مساله نیز باعث شد صنعت برق علی‌رغم پیچیدگی‌های روز‌افزون ارتقاء خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار