نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم از پیروزی تیم بسکتبال نادرشیمی قم برابر نماینده یزد در لیگ بسکتبال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم الهام نادری صفا گفت: مرحله دوم از دور رفت رقابت‌های بسکتبال بانوان کشور روز جمعه در مشهد آغاز شد و تیم نادرشیمی قم به عنوان تنها تیم قمی در لیگ بسکتبال بانوان کشور در نخستین دیدار خود در دور دوم و در مجموع سومین دیدار خود، پیروز از میدان خارج شد.
 
 نادری صفاافزود: تیم نادرشیمی قم که با حمایت بخش خصوصی برای دومین سال در مسابقات بانوان کشور حاضر است در دیدار نخست خود برابر تیم هیئت بسکتبال استان یزد صف آرایی کرد و در مسابقه‌ای نزدیک ۶۱ بر ۵۸ صاحب برتری شد.
 
نایب رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: این پیروزی، دومین برد نماینده قم در این مسابقات بود چنان که نادرشیمی در مرحله نخست در همدان با یک شکست برابر خراسان رضوی و یک پیروزی برابر تیم میزبان یعنی آرشیای همدان به کار خود در آن مرحله خاتمه داده بود.
 
نادری صفا بیان داشت: بازیکنان نادرشیمی قم را در این مسابقات بهاره بنی طالب، ندا میرشکار، معصومه فرخی، سارا جعفری، محدثه فراتی، عطیه نادری، زینب واشیان، راضیه رحیمی، الهه جعفری، فائزه وفایی، مرجان هیربد و ملیکا وکیلی تشکیل می‌دهند.
 
 نادری صفا افزود: سیاست تیم نادرشیمی میدان دادن به بازیکنان جوان بومی بسکتبال قم است و بازیکنان این تیم از بین بازیکنان جوان و با استعداد از مسابقات آموزشگاه‌ها و مدارس انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قم ، پیروزی ، بسکتبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.