رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: بایدچهره ایران را درانظار عمومی ترمیم کنیم چرا که غرب و آمریکا چیز دیگری نمی‌خواهد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهراب صلاحی ؛ درکارگاه آموزشی دوره عالی تربیت مدرس شهید چمران که با حضور جمعی ازاساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان درحال برگزاری است، اظهارداشت:نقش اول حل مشکلات کشور را اندیشمندان بازی می‌کنند واین اندیشمندان هستند که می‌توانند کشور را به سمت قله پیشرفت سوق دهند.

وی بااشاره به اینکه غربی‌ها متوجه شده‌اند تنها جایی که می‌توانند آن را به چالش بکشند اندیشه و تفکر برخاسته ازنظام جمهوری اسلامی است افزود:خوشبختانه با تدبیر جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب دراین زمینه شکست خورده و مشکلات منطقه‌ای مدیریت شده است.

وی ادامه داد: ما باید تبدیل به یک قدرت بین‌المللی شویم لذا بسیاری از مؤلفه‌های آن را بالفعل و برخی از مؤلفه‌های آن را بالقوه داریم که باید تبدیل به بالفعل شود.

صلاحی؛ در ادامه با بیان اینکه چه کسی گفته است آمریکا قدرت اول جهان است اظهار داشت: آمریکا پس از جنگ جهانی دوم به غیر از یکی دو مورد در هیچ جنگی پیروزی نداشته است و در آخرین جنگ خود در عراق نیز شکست خورد.

وی ادامه داد: صلح با آمریکا بی‌معنا است و واژه‌ای به نام صلح در آمریکا غیرقابل اثبات است چرا که تاریخ آمریکا تاریخ استعمار و جنگ است و آن‌ها واژهٔ صلح را برای پیشبرد بهتر اشغال‌گری و جنگ‌هایشان می‌خواهند.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم جلوگیری ظلم به نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در مذاکرات اخیر هسته‌ای آمریکایی‌ها گفتند با عملیاتی شدن برجام به‌راحتی می‌توانیم از سایت‌های هسته‌ای و نظامی ایران اطلاع پیدا کنیم و بمباران کردن آن‌ها برایمان آسان‌تر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه هنری کیسینجر گفته برای حمله به ایران نمی‌دانیم ایران چه سلاحی دارد افزود: ما نیازی به ترمیم چهره ایران در میان جهان نداریم چرا که چهره ایران را امام خمینی (ره) ترمیم کرد، آن زمانی که ایران را از دست نوکران انگلیس و آمریکا نجات داد و فرمود «ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت».

صلاحی؛ با اشاره به ارسال نامهٔ یکی از رؤسای جمهور ایران مبنی بر تسلیم شدن به آمریکا ادامه داد: مجلس ششم شورای اسلامی قانونی 3 فوریتی را جهت پذیرش پروتکل الحاقی تصویب کرد که رئیس آقای روحانی در همان زمان به‌ شدت با این قانون مخالفت کرد.

وی اظهار داشت: هدف اصلی حمله آمریکا به عراق اشغال ایران بود و مقاله‌های زیادی نیز مبنی بر این موضوع نوشته‌ شده است، اما ایران به‌گونه‌ای در منطقه مدیریت کرد که آمریکا در جنگ عراق شکست خورد.
انتهای پیام//
برچسب ها: بسیج ، اساتید کشور ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار