آگهی مزایده یک دستگاه آپارتمان مسکونی درسعادت آباد

اداره اوقاف وامورخیریه شمیران درنظردارد یک دستگاه آپارتمان مسکونی درسعادت آباد را با وضع موجود باتوجه به شروط و تعهدات ذیل و مقررات اوقافی و قانونی موجر و مستاجر مصوب سال 1376 به اجاره واگذار نماید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از امینانه، اداره اوقاف وامورخیریه شمیران درنظردارد یک دستگاه آپارتمان مسکونی ازموقوفه مشهدی محمد خلف کربلایی کاظم فرحزادی بشرح ذیل واقع درسعادت آباد- میدان سرو- خیابان صدف- برج هرمزان- طبقه سوم واحد 9 را با وضع موجود باتوجه به شروط و تعهدات ذیل و مقررات اوقافی و قانونی موجر و مستاجر مصوب سال 1376 به اجاره واگذار نماید.

ردیف: 1

واحد: 9

طبقه: 3

مساحت: 7/79

پلاک ثبتی: 10396/116

امکانات: 2 باب اتاق - آسانسور

شــــروط و تعهـــدات

1- مدت اجاره ازتاریخ تنظیم سند بمدت یکسال کامل خورشیدی میباشد.

2- پیشنهاد دهندگان باید جهت دریافت فیش واریزی به مبلغ 000ر000ر20 ريال بابت شرکت در مزایده به اداره اوقاف و امورخیریه شمیران مراجعه و پس از واریز اصل فیش مربوطه را بضمیمه پیشنهاد کتبی با ذکر آدرس و شماره تلفن خود درپاکت دربسته و لاک و مهر شده قرارداده و حداکثر تاپایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 30/6/94 به دبیرخانه این اداره بنشانی خیابان ولی عصر- بالاتر از پارک وی- خیابان عارف نسب- خیابان توتونچی- نبش کوچه شهید کربلایی- روبروی دبیرستان امام موسی صدر تحویل داده و رسید دریافت نمایند .

3- کمیسیون مزایده رأس ساعت 10:30 صبح روز سه شنبه مورخ 31/6/94 درمحل این اداره تشکیل و پیشنهادات واصله مفتوح و قرائت خواهد شد و برنده مزایده طی صورتجلسه ای اعلام میگردد و حضور متقاضیان درجلسه مزایده آزاد میباشد.

4- مزایده بصورت کتبی بوده و به پیشنهادات شفاهی، مشروط، مخدوش، تلگرافی و پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر به این اداره واصل شود یا فاقد سپرده باشد ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5- کلیه هزینه های مزایده ازقبیل نشرآگهی مزایده و هزینه های تنظیم سند اجاره و کارشناسی برعهده برنده مزایده میباشد.

6- افراد ممنوع المعامله حق شرکت درمزایده را ندارند و چنانچه این امر پس از تعیین برنده مزایده به اثبات برسد ، اداره حق دارد نسبت به ضبط سپرده و اتخاذ تصمیم مقتضی مبنی برواگذاری به نفرات بعدی و یا تجدید مزایده اقدام نماید.

7- کمیسیون مزایده دررد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار خواهد بود.




8- مورد مزایده جهت سکونت یک خانواده حداکثر 4 نفری به اجاره واگذار میگردد. (افراد مجرد حقّ شرکت درمزایده را ندارند)

9- برنده مزایده حداکثر ظرف مدت 10 روز ازتاریخ اعلام کمیسیون مزایده باید جهت تنظیم قرارداد به این اداره مراجعه نماید. درصورت عدم مراجعه به موقع و یا انصراف، سپرده وی به نفع موقوفه ضبط و با نفرات بعدی با شرط قبول مبلغ پیشنهادی نفراوّل و یا تصمیم کمیسیون مزایده قرارداد اجاره تنظیم خواهد شد که درصورت انصراف این نفرات سپرده آنها نیز به نفع موقوفه ضبط میگردد.

10- سپرده نفرات دوم و سوم پس از تنظیم سند اجاره با برنده مزایده مسترد میگردد.

11- ازبرنده مزایده مبلغ سه ماه اجاره بهاء پیشنهادی را بعنوان ودیعه قرض الحسنه و چک تخلیه و چک های اجاره ماهیانه و ضامن معتبر و وثیقه مناسب برای تأدیه حقوق موقوفه و تضمین تخلیه و تحویل آن در انقضاء مدت اجاره و جبران خسارات وارده به مورد اجاره اخذ خواهد شد .

12- اختیارفسخ- ابطال و یا تمدید مزایده درهر شرایطی بعهده اداره اوقاف محل میباشد و شرکت کنندگان درمزایده حقّ اعتراض نخواهند داشت.

* متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به دایره اجارات این اداره مراجعه نمایند.

* ضمناً متقاضیان می توانند جهت بازدید روزهای دوشنبه و شنبه مورخ 16/6/94 و 28/6/94 راس ساعت 13:30 به این اداره مراجعه نماینــد.

منبع: امینانه

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار