امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: باید به معنای واقعی کلمه از روش و منش و همچنین حکومت‌داری شهیدان رجایی و باهنر الهام گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم، اظهار داشت: باید به معنای واقعی کلمه راه شهیدان رجایی و باهنر را در کشورمان پر رهرو نگه داریم، تا از این رهگذر راه و منش آنها همچنان در تاریخ انقلاب اسلامی تکرار شود.
 
وی با اشاره به اینکه هفته دولت و سالروز شهادت باهنر و رجایی را پشت‌ سر گذاشته‌ایم، اضافه کرد: به معنای واقعی کلمه در زوایای مختلف حکومت‌داری، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی باید از بزرگوارانی چون آنها الهام گرفت و راه آنها را پر رهرو نگه داریم.
 
امام جمعه اهل سنت ارومیه با اظهار به اینکه در این برهه از تاریخ و در شرایط حساس کنونی باید قوای مجریه، مقننه و قضاییه همچنین اقشار مختلف مردم بیش از پیش اتحاد و همدلی خودشان را حفظ کنند، اضافه کرد: در صورت وحدت و همکاری می‌توان از تفاوت‌های موجود پیرامون سلایق و عقاید به عنوان فرصت استفاده کرد.
 
بیضاوی ولایت فقیه را محور وحدت در کشورمان دانست، خاطرنشان کرد: در صورت تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه شئون می‌توان به رشد و شکوفایی همه‌‌‌جانبه در زمینه‌‌های مختلف دست پیدا کرد، همچنین راه نفوذ و رخنه دشمنان انقلاب و ملت هم مسدود ساخت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.