بازیکن پست 2 تیم ملی بسکتبال ایران با بیان این‌که تیم کشورمان برابر فیلیپین دو برابر انرژی گذاشت، اظهار کرد تیم ایران جواب مربی حریف را در زمین داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حامد آفاق پس از دیدار تیم‌های بسکتبال ایران و فیلیپین که با برتری تیم کشورمان به پایان رسید اظهار کرد: بچه‌ها در این دیدار با غیرت بازی کردند و از اول دفاع پر فشاری داشتیم. در نیمه اول 30 امتیاز بیشتر به حریف ندادیم که این نشان می‌دهد عملکرد موفقی در دفاع داشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما برابر تیم‌هایی مانند ژاپن، چین، کره‎‌‌جنوبی و فیلیپین دو برابر انرژی می‌گذارند. امروز هم این اتفاق افتاد. پیش از آغاز مسابقه سرمربی فیلیپین گفته بود شکست‌تان می‌دهیم اما او جواب‌اش را در زمین گرفت. فیلیپین سه بازیکن آمریکایی داشت اما آن‌ها هم نتوانستند کاری بکنند. اگر یک بازیکن آمریکایی دیگر (آندری بلچ) هم به آنها اضافه شود، با درایت کادرفنی، بازهم فیلیپین را شکست‌شان می‌دهیم.

آفاق با بیان این‌که چند هفته بیشتر تا جام ملت‌های آسیا باقی نمانده است، اضافه کرد: اکثر قدرت‌های بسکتبال آسیا در ویلیام جونز حضور دارند. فکر می‌کنم امسال شرایط ما خیلی بهتر است. تیم ما از نظر دفاعی 50 درصد بهتر شده و میانگین امتیازاتی که حریفان از ما می‌گیرند در هر دیدار 50 امتیاز است. اگر اتفاقی نیفتد و بازیکن دیگری مصدوم نشود، می‌توانیم بازهم قهرمان آسیا شویم.


انتهای پیام/ 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار