بوربور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

انحرافیون هم مانند اصحاب فتنه حق حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را ندارند

قائم مقام جبهه وفاداران انقلاب اسلامی گفت: انحرافیون هم مانند اصحاب فتنه حق حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را ندارند.

حبیب‌الله بوربور قائم‌مقام جبهه وفاداران انقلاب‌اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: انحرافیون هم مانند اصحاب فتنه حق حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را ندارند و از همه جریانهای سیاسی کشور انتظار می‌رود از ائتلاف با این جریان به بهانه اینکه دارای امکانات و اعتباراتی هستند خودداری کنند.

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد انحرافیون به اعتقادات اصولگرایان خدشه وارد  کرده‌اند و قطعا نباید بحث ائتلاف و همگرایی با این افراد را مطرح کرد.

بوربور با اشاره به فعالیت انتخاباتی جبهه وفاداران گفت: جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی ضمن هماهنگی با مجمع اصولگرایان با عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری به صورت یک لیست واحد در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: همه اصولگرایان از جمله جبهه خط امام و رهبری باید  بر سر اصول خود باقی بمانند چرا که قطعا ائتلاف با افرادی که به دنبال سهم‌خواهی و تعیین خطوط قرمز برای جریان هستند به نفع اصولگرایان نخواهد بود.

وی تصریح کرد: ائتلاف با افرادی که قصد واقعیشان همگرایی نبوده و برای سهم خواهی و تک روی در ائتلاف تلاش می‌کنند قابل قبول نیست چرا که قطعا سهم‌خواهی و تعیین خطوط قرمز نمی‌تواند مشکلی را در جامعه حل کند.

قائم مقام جبهه وفاداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: اصولگرایان باید با افرادی که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند هماهنگ باشند چرا که افرادی که به این اصول خدشه‌ای وارد کنند هیچ نقطه اشتراکی با اصولگرایان نخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار