رونمایی از هواپیمای شهری چمروش در رزمایش "اقتدار ثار الله"/ فعالیت سه هزار نیروی گردان سایبری

سخنگوی رزمایش اقتدار ثارالله گفت: در رزمایش فردا از هواپیمای شهری ساخت داخل رونمایی می‌شود.

رونمایی از هواپیمای شهری چمروش در رزمایش

سردار ناصر شعبانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: رزمایش اقتدار قرارگاه ثارالله فردا با حضور 252 گردان در بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود.

وی در مورد اهداف برگزاری این رزمایش گفت: با توجه به تجربه فتنه سال 88 و سخنان مقام معظم رهبری در مشهد مقدس که فرمودند امنیت بی نظیری در کشور وجود دارد این رزمایش با حضور گردان‌های امام علی، امام حسین، بیت المقدس و عاشورا و همچنین دو گ ردان خواهران الزهرا و کوثر با  حضور 50 هزار نیروی رزمی و سایبری برگزار می‌شود.

به گفته سخنگوی رزمایش اقتدار ثارالله در رزمایش فردا 30 هزار موتور سوار با 15  هزار موتورسیکلت رژه می‌روند.

شعبانی یکی دیگر از اهداف این رزمایش را حفظ انسجام و آموزش نیروها و نشان دادن قدرت بازدارندگی کشورمان دانست تا دشمنان خارجی و  عوامل داخلی بدانند نیروهای مردم پایه همیشه آمادگی دارند.

با اشاره به اینکه یگان‌های مردم پایه در  زمان وقوع بلایای طبیعی کار امدادو نجات نیز انجام می‌دهند تاکید کرد: بسیاری از نیروهای یگان‌های مردم پایه داوطلب هستند همچنین با توجه بهاینکه در هنگام بروز حوادث ترافیک مانع امداد رسانی می‌شود از ریز پرنده‌ها برای امداد رسانی استفاده می‌شود.

به گفته وی در رزمایش فردا از هواپیمای شهری با نام چمروش (پرنده اساطیری ایران) که توسط مخترعان بسیجی تولید شده است رونمایی می‌شود.

شعبانی از  حضور سه هزار نیروی گردان سایبری در رزمایش فردا خبر داد و افزود: با اقدامات این گردان‌ها دیگر نیازی به فیلتر و مسدودکردن سایت‌ها نیست و به راحتی می‌توان اقدامات سایبری را انجام داد.

گفتنی است رزمایش اقتدار ثارالله روزهای 11 و 12 شهریور ماه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رزمایش ، سیاسی ، مشهد مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار